• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

برگزاری مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در پتروشیمی بندرامام

  • کد خبر : 112848
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱
برگزاری مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در پتروشیمی بندرامام
برگزاری مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در پتروشیمی بندرامام

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت پتروشیمی بندرامام، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر و دیگر حاضرین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام، در این مراسم، دکتر انصاری نیک با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت: «امروز سالروز گرامیداشت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عزیز که به دست اشقیاترین آدم های روی زمین (آمریکای جنایتکار) رسید است.»

وی افزود: «شهدا فرزندان ملت ایران اند، نماد مقاومت ملت در برابر دشمنان و نماد قدرت کشور و نماد حفظ مکتب دین هستند. شهدای ما به خصوص شهدای دوره انقلاب اسلامی جنگ و جبهه مقاومت متخلق به اخلاق الله و روحیه خود ساختگی و ایثار هستند و این اخلاقیات آنها را ممتاز می‌کند. در واقع شهدا از طرف خداوند گزینش و برای شهادت انتخاب می‌شوند.»

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: «گرامیداشت یاد این عزیزان برای ما عبادت است، با یاد و گرامیداشت شهدا می‌شود به مکتب آنان متوصل شد تا آنها توشه بگیریم و جامعه را بسازیم که بتوانیم به جلو حرکت کنیم. »ایشان در ادامه تصریح کردند: «حرکت دشمن جهت تصرف فرهنگ ما، یعنی تصرف لشکرهای ما است. دشمن با در دست گرفتن فکر ما درحال تصرف خانواده، فرزندان و عقل ما هستند. دشمن دست بردار نیست و با گرامیداشت یاد شهدا و سردار دلها باعث زنده شدن دل می‌شود.»

دکتر انصاری نیک در ادامه سخنان خود با اشاره به روحیه شهادت طلب، ایثار و مقاومت اذعان داشت: «روحیه مقاومت است که امت اسلام و رزمندگان را در برابر دشمن جان برکف نگهداشته و دشمن را سراسیمه قرار داده است. ان شالله با گذشت زمان و افزایش قدرت ما انقلاب ما فراگیرتر می‌شود و ابتکار عمل که منشا آن در ملت ما ایمان و رهبری رهبر گرانقدر ما است را به حول و قوه الهی به دست می‌آوریم. به امید خدا ما هم همیشه مثل سردار سلیمانی سرباز ملت و دین بمانیم.»

در ادامه این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر ضمن ابراز ارادت به مقام شامخ شهیدان حاج قاسم سلیمانی و همراهان و شهید سید رضی موسوی و شهدای غزه گفت: «حضور دکتر انصاری نیک که خود از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس هستند از علل برگزاری چنین مراسم‌هایی در بزرگترین پتروشیمی کشور است.»

وی افزود: «جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و ولادت امام خمینی ره و همچنین شهادت سردار دلها حاج قاسم عزیزمان است که می‌شود گفت گره‌ اصلی که همه این مناسبت‌ها را به هم پیوند زده حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد.»

سرهنگ قمرزاده ادامه داد: «سخت‌ترین و بزرگ‌ترین مشکلاتی که در زمان دفاع مقدس اتفاق می‌افتاد به گفته همه رزمندگان با نام حضرت زهرا گره آن باز می‌شد. اگر انسان با اخلاص به حضرت زهرا سلام الله علیها متوسل شود حتماً به نتیجه مطلوب می‌رسد. خاطرات رزمندگان را که مطالعه می‌کنیم مملو از توسل به حضرت زهرا است.»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندر ماهشهر در پایان تصریح کرد: «قبلاً می‌گفتیم جنگ نرم، ولی در حال حاضر درگیر انواع جنگ‌ها هستیم و جنگ، جنگ ترکیبی است. همزمان روی ذهن فکر و رفتار بچه‌های نسل بعدی ما در حال کار کردن هستند، ما باید برای مبارزه با این موارد سواد رسانه‌ای داشته باشیم در فضای مجازی و حقیقی تا می‌توانیم باید با بچه‌هایمان ارتباط داشته باشیم. بچه‌ها را با شهدا و ائمه اطهار علیهم السلام مانوس کنیم به آنها یاد دهیم که دنبال واقعیت‌های جامعه باشند.»

http://tejaratava.ir/?p=112848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.