• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام تسلیت مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان

  • کد خبر : 112820
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰
پیام تسلیت مدیرعامل بیمه ملت به مناسبت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان
علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت با انتشار پیامی، حمله تروریستی عصر امروز در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنان بی دفاع را محکوم کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، متن پیام یزدان‌دوست به شرح زیر است؛

«بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین»

اقدام کور تروریستی عصر امروز در گلزار شهدای شهر کرمان در مراسم ساگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان از جمله کودکان بی‌گناه و شیرزنان و دلاور مردان سرزمین عزیزمان شد، احساسی جز انزجار از آمران و عاملان این جنایت به همراه ندارد.
امروز همه ما ایرانیان در شرایطی برای چهارمین سال یاد و خاطره بزرگمرد کم نظیر حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتیم که خون‌های ریخته شده بر زمین از مردم بی دفاع و شهروندان بی گناه، سوگواری‌مان را صد چندان کرد.
وظیفه خود می‌دانم مراتب تاسف خود را از این اقدام جنایتکارانه ابراز نمایم و تسلیت خود را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده‌های عزادار و ملّت شریف ایران اسلامی ابراز دارم و از خداوند متعال برای آن شهیدان عزیز علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی و صدیقین را مسألت نمایم.
امیدوارم با تلاش‌ نیروهای مسئول در کمترین زمان ممکن شاهد روشن شدن ابعاد این جنایت هولناک و برملا شدن دست‌های پشت پرده و عاملان آن باشیم و کسانی که در این حد از قساوت و بی رحمی هستند به سزای عملشان برسند.

علی‌رضا یزدان‌دوست
مدیرعامل بیمه ملت

http://tejaratava.ir/?p=112820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.