• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران در محکومیت اقدام تروریستی کرمان

  • کد خبر : 112789
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران در محکومیت اقدام تروریستی کرمان
دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در اقدام تروریستی کرمان، این عمل جنایتکارانه را محکوم کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اقدام تروریستی کرمان حاضر در مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، به دست ایادی کوردل صهیونیست و استکبار جهانی را تسلیت و تعزیت عرض نموده، ضمن آرزوی علو درجات برای شهدا، از درگاه ایزد منان برای مجروحان و مصدومان این عمل جنایتکارانه آرزوی سلامتی و بهبودی مسالت دارم.

مردم شریف میهن عزیز و اسلامی‌مان هیچگاه با اقدامات ددمنشانه و جنایت‌کارانه تروریستی بیگانه نبوده و اقداماتی از این دست هرگز خللی در اراده مردمان این مرز و بوم در تبعیت و همراهی با آرمان‌های انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و شهدا ایجاد نخواهد کرد.

مردم عزیزمان تجدید میثاق با نظام مقدس جمهوری اسلامی را در همراهی و همدلی با مکتب حاج قاسم و حضور در مراسم سالگرد آن شهید عزیز به روشنی نشان دادند که همچون خاری در چشم دشمنان، آرامش را از آنان سلب نمود.

مدیریت و کارکنان بانک رفاه کارگران همسو با آحاد جامعه این جنایت تروریستی را محکوم نموده و ضمن همدردی با خانواده معظم شهدا و مجروحان، پاسداری از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی و حرکت در مسیر ولایت تحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را وظیفه ایمانی و اعتقادی خود می‌دانند.

اسماعیل للـه‌گانی 

http://tejaratava.ir/?p=112789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.