• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان

  • کد خبر : 112777
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
پیام تسلیت مدیرعامل بانک آینده به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی کرمان
بهمن اسکندری مدیر عامل بانک آینده در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از پیروان ولایت و رهروان شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملّت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛
بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین
جنایتی بی‌رحمانه، ددمنشانه و بزدلانه به پیروان ولایت و عاشقان شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی موجب تأثر و حزن فراوان ایران اسلامی شد.
اینجانب این ضایعه دردناک و شهادت مظلومانه زائران و ارادتمندان سرباز راستین ولایت را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی بویژه مردم عزیز کرمان و خانواده‌های معظّم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن شهیدان عزیز علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی و صدیقین را مسألت دارم.
ضمن محکوم کردن این جنایت، اعلام می‌داریم به عهدی که با شهدای عزیز بستیم، وفاداریم و مسیر مقاومت و راه شهیدان را با تمام توان ادامه خواهیم داد.
یقیناً با هم‌دلی و بصیرت ملت بیدار و شجاع ایران اسلامی تحت رهبری ولی امر مسلمانان جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) آمران و عاملان این جنایت اندوه‌بار که کوردلانه از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب به دنبال فتنه‌انگیزی و ایجاد ناامنی در کشور هستند و به حملات تروریستی می‌پردازند، به سزای اعمال وحشیانه خود خواهند رسید.  بهمن اسکندری

http://tejaratava.ir/?p=112777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.