• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام تسلیت مدیرعامل گروه سایپا در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

  • کد خبر : 112742
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
پیام تسلیت مدیرعامل گروه سایپا در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی شهادت هموطنان و زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان به دست تروریست‌های مزدور در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، را به محضر مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ملت شهید پرور ایران و خانواده‌های آن عزیزان داغدار، تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دشمنان قسم خورده کشورمان که بار دیگر سنگدلی و خباثت خود را به ملت شهید پرور ایران نشان دادند، شهادت هموطنان مظلوم‌مان را تسلیت گفت و تاکید کرد که خانواده گروه خودروسازی سایپا از این حادثه‌ تلخ و شهادت جمعی از مردم عزیزمان بسیار متألم و متاثر است و امیدواریم ارواح مطهر با ارواح مطهر شهدا، محشور شوند.

در پیام محمدعلی تیموری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که به دست دشمنان قسم‌خورده ایران و عناصر جنایت‌کار صورت گرفته، باعث اندوه خانواده گروه خودروسازی سایپا شده است. اطمینان داریم که خون پاک شهیدان سرفراز سبب تقویت و توسعه بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد و دشمنان را بیش از گذشته نا امید خواهد کرد  و عزم ملت ایران در پیروی از مسیری که شهدای انقلاب آغاز کرده‌اند را راسخ‌تر خواهد کرد. ملت ما هیچگاه بواسطه  تحرکات دشمن خبیث و مزدور از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، دست نخواهد کشید.

ضمن آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلیت و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال صبر را برای آنان و علو درجات را برای شهیدان این حادثه تروریستی خواستارم.

http://tejaratava.ir/?p=112742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.