• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
با حضور رییس کل بیمه مرکزی صورت گرفت؛

رونمایی از سامانه های «ایوان» و «پارسی چت» بیمه پارسیان

  • کد خبر : 112465
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
رونمایی از سامانه های «ایوان» و «پارسی چت» بیمه پارسیان

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور دکتر استاد هاشمی، رییس کل بیمه مرکزی، بنیادی معاون طرح و توسعه نهاد ناظر صنعت بیمه، پورکیانی دبیر کل سندیکای بیمه گران، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران بیمه پارسیان از رسانه های هوشمند «ایوان» و «پارسی چت» به طور رسمی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش؛ پس از ارایه توضیحات مفصلی در خصوص جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردهای بیمه پارسیان در حوزه تکنولوژی توسط هادی اویار حسین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان، رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا ضمن بازدید از ساختمان مرکزی بیمه پارسیان و دیدار با کارکنان شرکت در جلسه با معاونان و مدیران بیمه پارسیان، آغاز به کار سامانه های «ایوان» و «پارسی چت» را رسما اعلام نمود. در این دیدار دکتر استاد هاشمی با تاکید بر لزوم پیشرفت گسترده صنعت بیمه در حوزه فناوری، ارایه محصولات جدید و همگام با ذائقه نسل جدید را از ملزومات صنعت بیمه برشمرد.

ایشان همچنین بر ارایه محصولات مختلف بیمه زندگی، آن را امری ضروری برای جامعه امروز کشورمان برشمرد و افزود: صنعت بیمه در حوزه فناوری و تکنولوژی نیازمند سرعت بیشتری است و شرکت ها برای ارایه خدمات مناسب می بایستی وارد پیشرفت های حوزه تکنولوژی شوند.

در پایان این دیدار سند راه تحول دیجیتال بیمه پارسیان به امضای رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا رسید.

http://tejaratava.ir/?p=112465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.