• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

اهمیت ملی اجرای پروژه خط لوله اهواز به گوره مسکنی: هم‌افزایی و ثبات در راس اولویت‌های بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرند/ زمان‌پور: پروژه خط لوله اهواز به گوره اهمیت ملی دارد، تجربه موفق فروش مالکیتی را در لوله سازی اهواز اجرا خواهیم کرد

  • کد خبر : 112430
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
اهمیت ملی اجرای پروژه خط لوله اهواز به گوره مسکنی: هم‌افزایی و ثبات در راس اولویت‌های بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرند/ زمان‌پور: پروژه خط لوله اهواز به گوره اهمیت ملی دارد، تجربه موفق فروش مالکیتی را در لوله سازی اهواز اجرا خواهیم کرد
مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و علیرضا زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) از شرکت لوله سازی اهواز بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) مهدی مسکنی در نشست با مدیران شرکت لوله سازی اهواز گفت: چرخ تولید کارخانه لوله سازی اهواز به همت مدیران و کارگران خدوم کارخانه و نظارت هلدنیگ صباانرژی به خوبی می چرخد.

وی در ادامه افزود: ما باید تمام انرژی خود را بگذاریم تا این شرکت را اقتصادی مدیریت کرده و با افزایش بهره وری به نتایج برنامه ریزی شده برسیم.

علیرضا زمانپور مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی نیز در این بازدید اظهار داشت: به دنبال احیای جدی کارخانه اسپیرال لوله سازی اهواز هستیم.

وی با بیان اینکه شرکت لوله سازی اهواز یکی از بهترین شرکت های استان خوزستان است؛ خاطرنشان کرد: برای خروج این شرکت از شرایط موجود تلاش کردیم و در این زمینه طرح‌ها و سیاستگذاری‌هایی رو اجرا کردیم که از تجربه‌های موفق حکمرانی شرکتی هلدینگ صباانرژی بوده است.

مدیرعامل هلدینگ صبا انرژی با اشاره به قرارداد لوله اسپیرال گفت: امیدواریم طرح احیای کارخانه لوله اسپیرال بازدهی خوبی داشته باشد و با اجرای این پروژه به اهداف برنامه ریزی شده برسیم.

زمانپور با بیان اینکه پروژه خط لوله اهواز به گوره برای هلدینگ صباانرژی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این پروژه مهم ملی هلدینگ صباانرژی پیگیری های مجدانه ای را با معاون وزارت نفت و مناطق نفتخیز جنوب انجام داده است.

وی در پایان به تجربه موفق هلدینگ صباانرژی در حکمرانی شرکتی اشاره کرد و گفت: در خصوص فروش محصولات، راهبرد مالکیتی را اتخاذ و تاکید می کنیم که این شرکت حق فروش کارمزدی را ندارد و با همین سیاست به نتایج خوبی در سود آوری این شرکت رسیده ایم و تاکید ما بر این است که همین سیاست نیز در شرکت لوله سازی اهواز نیز حاکم شود 

http://tejaratava.ir/?p=112430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.