• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
دیدار مدیران ارشد بانک تجارت با مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند ؛

اعلام آمادگی بانک تجارت برای تامین مالی فاینانس طرح توسعه اروند

  • کد خبر : 111876
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
اعلام آمادگی بانک تجارت برای تامین مالی فاینانس طرح توسعه اروند
به مناسبت ۸ دیماه، روز ملی صنعت پتروشیمی، هیاتی متشکل از رئیس و اعضای هیأت مدیره، مدیران ارشد و سرپرستان بانک تجارت با حضور در شرکت پتروشیمی اروند با دکتر کریمی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند، در این نشست، دکتر کریمی با اشاره به نقش صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصادی کشور، توسعه‌ی این صنعت را یک راهبرد برای آیندگان خواند و بر اجرای طرح‌های توسعه با سرمایه گذاری بنگاه‌های مالی تاکید کر

همچنین در این نشست، مدیران ارشد بانک تجارت با استقبال از طرح توسعه شرکت پتروشیمی اروند و ورود این شرکت به بازار سرمایه که بناست به زودی محقق گردد، از آمادگی بانک به منظور تامین مالی طرح پی وی سی۲ خبر دادند.

در پایان این دیدار که به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی در مجتمع پتروشیمی اروند برگزار شد، مدیران بانک با اهدای تندیس، این روز را به مدیرعامل و کارکنان شرکت پتروشیمی اروند تبریک گفتند.

گفتنی است، موافقت با طرح توسعه و واحد پی وی سی ۲ شرکت پتروشیمی اروند با هدف افزایش ظرفیت تولید این شرکت و تامین نیاز داخل و صادرات از سوی وزارت نفت صادر شده است و بناست عملیات اجرایی آن به زودی آغاز گردد.

http://tejaratava.ir/?p=111876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.