• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت فرارسیدن شصت سالگی صنعت پتروشیمی

  • کد خبر : 111859
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت فرارسیدن شصت سالگی صنعت پتروشیمی
متن پیام دکتر علیرضا زمان‌پور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت هشت دیماه، روز صنعت پتروشیمی ایران

بسم الله الرحمن الرحیم

صنعت پتروشیمی بی بدیل یکی از صنایع پررونق کشور است که در شرایط تحمیل سخت ترین و بی رحمانه ترین تحریم‌های ظالمانه در تاریخ بشریت، این صنعت و فعالان آن توانسته‌اند نه تنها تحریم‌های دشمن را بی‌اثر کنند بلکه چشمان نظاره‌گر داخل و خارج این مرزهای پرگهر شاهد پیشرفت و موفقیت‌های روز افزون صنعت پتروشیمی می‌‍باشند.

اینجانب به نمایندگی از همکاران مجموعه عظیم شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) فرارسیدن سالروز صنعت پتروشیمی و درخشش شصت سالگی تأسیس این صنعت ارزش‌آفرین را خدمت فعالان صنعت پتروشیمی  و ملت سرافراز جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

در این روز گرامی این نوید را به ملت شریف ایران، فعالان صنعت پتروشیمی و فعالان بازار سرمایه می‌دهم که طرح‌ها و پروژه‌های صنایع پتروشیمی هلدینگ صباانرژی که طی سالیان متمادی مغفول مانده بودند و مجوز زمین و خوراک آن‌ها باطل شده بودند، با توانمندی و تلاش مجدّانه‌ی همکارانم در هلدینگ صباانرژی از سال گذشته روح تازه‌ای گرفتند. به طوریکه نه تنها  مجور زمین و خوراک آن‌ها تمدید شد بلکه با بازتعریف و ارتقای میزان بازگشت سرمایه این طرح مجوز خوراک آن ها افزایش یافت و تعدادی از این طرح‌ها همانند مگاپروژه PDH-PP هم اکنون در حال سپری کردن مراحل پیشرفت پروژه می‌باشند.

در این فرصت، مراتب تقدیر و تشکر خود را از همکارانم در هلدینگ صباانرژی و شرکت‌های تابعه ابراز نموده و سلامتی، سعادتمندی و کامیابی فعالان صنایع پتروشیمی را از خداوند متعال آرزومندم.

دکتر علیرضا زمانپور

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری

http://tejaratava.ir/?p=111859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.