• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

نخستین رویداد تجارب موفق معماری کشور در دانشگاه استاد فرشچیان برپا شد

  • کد خبر : 111839
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
نخستین رویداد تجارب موفق معماری کشور در دانشگاه استاد فرشچیان برپا شد
نخستین سلسله نشست های انگیزشی تجارب موفق معماری داخلی با عنوان "شوق زندگی شیرخوارگاه آمنه " با حضور کارشناسان ، معماران ، اساتید ، دانشجویان و کارآفرین نمونه صنعت ساختمان در دانشگاه هنرهای اسلامی – ایرانی استاد محمود فرشچیان برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ؛ مراسم فوق با تلاش و پیگیری دانشگاه هنرهای اسلامی- ایرانی استاد محمود فرشچیان ، در راستای فرهنگ سازی و تبیین شیوه نامه استاد شاگردی و تقویت رویکرد پیوند صنعت و دانشگاه و سخنرانی کارآفرین نمونه کشور در عرصه صنعت ساختمان مهندس صمد سلیمان زاده در سالن همایش دانشگاه فوق برپا گردید. در این نشست علمی تجربی ؛ صمد سلیمانزاده سازنده برج پارس سومین نماد شهری تهران ، با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان علاقمند ، ضمن تاکید به بهره گیری از نوآوری ها و فناوری های علمی روز دنیا و تقویت معماری ایرانی در عرصه ساختمان و با اشاره به اینکه یک معمار موفق باید به حجم کار توجهی نداشته باشد و تخصص خود در هر فضایی را اجرایی کند اظهار داشت: برای دستیابی به افق های طلایی در عرصه معماری لازم است تا پیوند صنعت و دانشگاه تقویت یابد و امید در تفکر و زندگی دانشجویان جریان یابد. این توانایی یک دانشجو را نشان می دهد که بتواند در هر فضایی عملکرد مثبت و حس خوب را برای خود و دیگران باقی بگذارد. به دانشجویان توصیه میکنم معماری پایدار و ساختمان های هوشمند با رویکرد مدیریت مصرف انرژی در ساختمان های سنتی و عملکرد دانش بنیان عمل را سرلوحه فعالیت های شغلی خود قراردهند.

دکتر یارزاده رئیس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان نیز در این مراسم ، ضمن تاکید بر اعتماد به نفس، تمرین و کار تیمی در تعالی هنر صنعت معماری داخلی ، هدف اصلی برگزاری این نشست را معرفی و بهره برداری هوشمندانه مخاطبین از تجارب موفق و الگو های زرین معماری کشور وشناسایی ویژگی‌‌هایی آثار معماری معاصر عنوان کرد و گفت: اگرمی خواهید به عنوان یک معمار موفق و مطرح باشید باید با حضور در کارگاه ها و کارورزی های گوناگون معماری راتجربه و بررسی کنید. رئیس دانشگاه استاد فرشچیان خاطرنشان کرد: لازمه آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه‌ پایدار معماری نوین استفاده مناسب از تجارب کارآفرینان ، مدیران و معماران موفق است.

http://tejaratava.ir/?p=111839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.