• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”

  • کد خبر : 111819
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
پیام مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت فرا رسیدن حماسه نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”
دکتر حمیدرضا گلپایگانی در پیامی فرا رسیدن نهم دی ماه، روزبصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن این پیام آمده است : نهم دی ماه یادآور روزی است که مردم با بصیرت و آزاده ایران اسلامی در حماسه ای ماندگار با ولی امر خود میثاقی دوباره بستند.
این روز به مثابه صحنه امتحان و آزمونی سخت برای ملت آگاه ایران اسلامی بود که با تأسی به آموزه های فرهنگ عاشورایی از آن سربلند و روسفید بیرون آمدند.
با مرور دوران حیات انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان یکی از برجسته ترین تحولات اجتماعی سیاسی قرن ،رخدادها و حوادثی که بر آن گذشته است به روشنی می توان به حجم کینه ورزی و دشمنی نظام های استکباری جهان با این نهضت مردمی پی برد؛ اما موضوعی که براندازان و دشمنان ملت از آن غافل بودند ژرف اندیشی مردم با بصیرت و فهیم سرزمین دلاورپرور ایران بود که تحت زعامت و هدایت رهبر فرزانه خویش مثل همیشه موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی شدند.
البته نباید از این حقیقت غافل شد که سردمداران نظام سلطه هرگز چشم دیدن ایران آزاد،مستقل و مقتدر را نداشته و دست از تلاش برای توطئه و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند کشید و به همین دلیل تکلیف امروز ما تبیین ابعاد مختلف این واقعه تاریخی مهم و تاثیرگذار برای مردم و به خصوص نسل جوان است تا این حماسه همیشه در اذهان ملت شجاع ما جاودان بماند.
اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” به نمایندگی از کارکنان ولایتمدار شرکت ملی حفاری ایران بار دیگر با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت کرده؛ عزت، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب را از درگاه قادر متعال مسئلت می نمایم.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران

http://tejaratava.ir/?p=111819

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.