• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

آیین گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد فعالیت و رونمایی از ۱۰۴ پروژه، سند گام دوم و سامانه افتتاح حساب غیر حضوری پست بانک ایران برگزار شد

  • کد خبر : 110931
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
آیین گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد فعالیت و رونمایی از ۱۰۴ پروژه، سند گام دوم و سامانه افتتاح حساب غیر حضوری پست بانک ایران برگزار شد
به مناسبت یک دی ماه؛ بیست و هشتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، طی مراسمی با حضور بهزاد شیری مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی (به صورت حضوری ) و اجرایی (به صورت ویدئو کنفرانسی)، از 104 طرح و پروژه بانک در سراسر کشور، سامانه افتتاح حساب غیرحضوری (امضای دیجیتال ) و سند گام دوم بانک رونمایی شد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این مراسم که صبح روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه برگزار شد، در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیریت شعب استان‌های البرز، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه باجه‌های بانکی روستایی طاووسیه ملک آباد، خراجی و سه چک به نمایندگی از ۷۵ باجه‌ بانکی روستایی سطح کشور افتتاح شد.
بنابر این گزارش،  با ارتباط از راه دور، طرح تسهیلاتی شرکت تولیدی تجهیزات شبکه و مراکز داده در شهرستان بیرجند مدیریت شعب استان خراسان جنوبی به نمایندگی از ۲۷ طرح و پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.
در این مراسم، با هدف حمایت از قانون صیانت از خانواده و جوانی جمعیت از حمیدرضا نفر و زینب عبدی که در سال جاری از شعبه رباط کریم تسهیلات ازدواج دریافت کرده‌اند و همچنین از سیتا صالحی فرزند مکلف یکی از همکاران به نمایندگی از ۱۶۵ پسر و دختر کارکنان بانک که به سن تکلیف رسیده‌اند، تجلیل شد.
در ادامه مراسم، از حامد کدخدایی مسئول باجه بانکی روستایی خیرآباد مدیریت شعب استان خراسان رضوی، مریم شمع غزن مسئول باجه بانکی روستایی ممکان مدیریت شعب استان آذربایجان غربی، فاطمه یاری مسئول باجه بانکی روستایی شاخن مدیریت شعب استان خراسان جنوبی و مسعود حاج حسینی مسئول باجه بانکی روستایی حسین آباد میش مست مدیریت شعب استان قم به عنوان مسئولان باجه‌های بانکی موفق با اهدا کاپ اخلاق تقدیر شد.
بر اساس این گزارش، رونمایی از سامانه افتتاح حساب غیرحضوری ( امضای دیجیتال)، چت پات ( دستیار هوشمند) و سند گام دوم پست بانک ایران بخش‌‌های دیگری از این مراسم بود.
سامانه افتتاح غیر حضور حساب پست بانک ایران مبتنی بر امضای دیجیتال این امکان را برای مشتریان و مردم فراهم می‌کند که با نصب اپلیکیشن همراه بانک پست بانک ایران (همپا) و بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور و تنها با بارگذاری تصویر کارت ملی و وارد کردن شماره تلفن همراه خود و احراز هویت؛ بتوانند نسبت به تعریف امضای دیجیتال و افتتاح حساب بدون مراجعه حضوری به شعبه بانک اقدام کند.
چت بات امکانی است که از طریق آن مشتریان می توانند سوالات خود را در حوزه خدمات پست بانک ایران مطرح کنند و هوشمند مصنوعی پاسخگوی آنان خواهد بود.
سند گام دوم پست بانک ایران مبتنی بر بانکداری دیجیتال، هوشمند سازی عملیات بانکی، توسعه منابع انسانی و چابکی نیروی انسانی، بهبود فرایند ها و یکپارچه سازی آنها برای تامین مالی حوزه ICT و کسب و کارهای روستایی و خرد و استفاده حداکثری از ظرفیت دارایی های معنوی و اجتماعی مشتریان تدوین شده است.
در پایان، این مراسم بهزاد شیری مدیر عامل بانک در تشریح اقدامات، دستاوردها و برنامه ها و رویکردهای آینده بانک به ایراد سخن پرداخت که مشروح آن در بخش های بعدی خبر ارائه می شود.

http://tejaratava.ir/?p=110931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.