• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

حضور پتروشیمی شیراز در هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی

  • کد خبر : 110867
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
حضور پتروشیمی شیراز در هفتمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی
هفتمین دوره نمایشگاه ساخت داخل نفت،گاز و پتروشیمی پارس جنوبی(عسلویه)،با حضور سازندگان و تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ با هدف تولید پایدار و توسعه داخلی سازی و رفع نیاز های فناورانه آغاز به کار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز: هفتمین دوره نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی(عسلویه)، با حضور سازندگان و تولیدکنندگان قطعات و تجهیزات مرتبط با صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ با هدف تولید پایدار و توسعه داخلی سازی و رفع نیاز های فناورانه آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه، شرکت پتروشیمی شیراز نیز با حضور فعال و برپایی غرفه در فضایی به مساحت ۶۰ متر مربع، محصولات و توانمندی های خود را به ویژه در حوزه های مرتبط با داخلی سازی و دانش بنیان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در معرض دید کارشناسان و مدیران این عرصه قرار داد

در طول برگزاری این نمایشگاه، غرفه شرکت پتروشیمی شیراز میزبان جمع کثیری از مدیران، متخصصان و کارشناسان شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی از جمله مسئولین ابزار دقیق و مهندسی و تعمیرات، ارزیابی منابع، بازرسی فنی و امور کالای شرکت های پتروشیمی بوشهر، پتروشیمی مروارید، پتروشیمی اروند، پتروشیمی هنگام، پتروشیمی جم و برخی پالایشگاه های پارس جنوبی و تعداد زیادی از تامین کنندگان و سازندگان تجهیزات ساخت داخل بود.

در این دیدارها، شرکت پتروشیمی شیراز با شرکت های فوق وارد مذاکره شد تا بتواند در راستای حمایت از ساخت داخل و بومی سازی تجهیزات، با آنها همکاری خوبی انجام دهد.

در نتیجه این مذاکرات، توافقات اولیه ای در زمینه تامین تجهیزات ساخت داخل از شرکت پتروشیمی شیراز با شرکت های مذکور حاصل شد.

گفتنی است در این نمایشگاه، ۱۸۰ شرکت داخلی حضور داشتند که از این تعداد، ۴۰ شرکت دانش بنیان بودند

http://tejaratava.ir/?p=110867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.