• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

تقدیر مدیران ارشد صنعت بیمه از پژوهشکده بیمه برای برگزاری با شکوه همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۲

  • کد خبر : 110003
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴
تقدیر مدیران ارشد صنعت بیمه از پژوهشکده بیمه برای برگزاری با شکوه همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۲
مدیران ارشد صنعت بیمه و مدیران عامل شرکت‌های بیمه کشور با ارسال پیام‌های جداگانه، مراتب قدردانی خود را از پژوهشکده بیمه به سبب برگزاری باشکوه سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه ابراز داشتند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این پیام‌ها از اهتمام پژوهشکده بیمه در برگزاری شکوهمند سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه به عنوان بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت بیمه که با مشارکت پرشور علاقمندان، میهمانان و صاحب‌نظران داخلی و بین المللی و ارائه محتوای علمی، تخصصی و کاربردی همراه بود، قدردانی گردیده است.

ابعاد، نحوه برگزاری و آثار وضعی این رویداد به ویژه انتشار هم‌افزایی ارکان صنعت بیمه کشور، توسعه ارتباطات بین المللی با شرکت‌های بیمه‌ای و موسسات تکافلی دنیا، گسترش زمینه همکاری‌های چند جانبه، افزایش معرفت و شناخت بیمه‌گران نسبت به ظرفیت‌های تکافل به عنوان یکی از ابتکارات بدیع فقه اسلامی و همچنین گفتمان ارزشمند میان نهادهای مرتبط با صنعت، از جمله ثمرات بارز برگزاری عزتمندانه این همایش و ثبت رویدادی ماندگار در تاریخ صنعت بیمه کشور بیان گردیده است.

شایان ذکر است، سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» با حضور مقامات کشوری، مدیران ارشد صنعت بیمه، صاحبنظران حوزه بیمه و مالی اسلامی کشور و بیست نفر از اساتید برجسته و مدیران ارشد دانشگاه‌ها و موسسه بین‌المللی از پنج کشور مالزی، اندونزی، ترکیه، امارات متحره عربی، انگستان، پاکستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذر ۱۴۰۲ به صورت حضوری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

در نوبت صبح روز یکشنبه ۱۲ آذرماه، مراسم افتتاحیه همایش و سخنرانی میزبانان و میهمانان ویژه داخلی و بین‌المللی انجام شد. در نوبت بعد از ظهر روز ۱۲ آذر نیز ، ۱۰ پنل علمی داخلی و بین‌المللی توسط پژوهشکده بیمه، سندیکای بیمه‌گران ایران، انجمن حرفه‌ای صنعت بیمه و انجمن علمی محاسبات بیمه و مالی ایران، به صورت همزمان در سالن‌های مجزا برگزار شد و در انتها ضمن «معرفی کتاب سال صنعت بیمه (تألیف و ترجمه)»، «معرفی ایده برتر در صنعت بیمه و تکافل»، «معرفی رساله‌های برتر دکتری و پایان‌نامه‌های برتر کارشناسی ارشد»، «معرفی پژوهشگر برتر صنعت بیمه و تکافل» و «معرفی مقالات برتر» با اهدای لوح و تندیس همایش بیمه و توسعه، از پدیدآورندگان این آثار قدردانی به عمل آمد.

در دومین روز برگزاری همایش و همزمان با روز ملی بیمه، در نوبت صبح، سخنرانی‌های علمی با حضور میهمانان ویژه بین‌المللی، مقامات کشوری و مدیران ارشد صنعت بیمه و همچنین «آیین تجلیل از پیشکسوت صنعت بیمه» و «معرفی و تقدیر از مدیران و کارمندان برتر صنعت بیمه» برگزار گردید. در نوبت بعد از ظهر روز ۱۳ آذر ۱۴۰۲ نیز ۴ کارگاه پسارویداد به صورت همزمان از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:توسط اساتید برجسته بین‌المللی برگزار شد.

 همچنین برنامه‌های علمی جانبی همایش بیمه و توسعه در قالب برگزاری ۱۰ کارگاه‌ پسارویداد کماکان ادامه دارد که تا کنون ۸ کارگاه بین‌المللی توسط اساتید برجسته حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی دنیا به زبان انگلیسی و با ترجمه همزمان برگزار گردیده است و دو کارگاه آموزشی نیز توسط صاحبنظران صنعت بیمه کشور در روزهای سه‌شنبه ۲۱ و ۲۸ آذر ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در کمیته علمی همایش بیمه و توسعه سال جاری، روسای دانشگاه‌ها و مؤسسات بین‌المللی از جمله «دانشکده اقتصاد و علوم مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی  IIUM»، «مرکز تحقیقات مدیریت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزیIIUM »، «انجمن تکافل مالزی»، «دانشگاهINCEIF »، «مرکز مشاوره ایسرا وابسته به دانشگاه اینسیف از کشور مالزی»، «مرکز اقتصاد و مالی اسلامی مدرسه کسب‌وکار دانشگاه دورهام انگلستان»، «مؤسسه اقتصاد و مالی اسلامی دانشگاه مرمرهMUISEF »، «مؤسسه بیمه ترکیه »، «دانشگاه طیبه مدینه منوره عربستان سعودی»، «آکادمی شغلی جهانی کینگز شعبه امارات متحده عربی»، «مرکز خدمات آموزشی لجند» و «مؤسسه ریسکDMCC   امارات متحده عربی» به عنوان اعضای کمیته و حامیان علمی همایش حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=110003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.