• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مدیر عامل بیمه ایران در اولین جلسه شورای مدیران :

با همدلی با یکدیگر شرکت به اوج خواهد رسید

  • کد خبر : 109997
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
با همدلی با یکدیگر شرکت به اوج خواهد رسید

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی اولین جلسه شورای مدیران بیمه ایران با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران کل ستادی در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار گردید.مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران در این جلسه با اشاره به فواید برگزاری دورهمی مدیران در فضایی صمیمی و همدلانه  […]

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی اولین جلسه شورای مدیران بیمه ایران با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران کل ستادی در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار گردید.
مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران در این جلسه با اشاره به فواید برگزاری دورهمی مدیران در فضایی صمیمی و همدلانه  خواستار برگزاری همه ماهه این جلسه شد.
شریفی با اشاره به نقطه نظرات مطرح شده گفت: شخصا بیشتر تمایل دارم شنونده نظرات همکارانم باشم و مدیران کل در این جلسه که نقش عالی مشورتی را دارد میبایست ضمن این که  در جریان آخرین راهبردهای شرکت قرار میگیرند، خودشان نیز طرح کننده مسائل و مشکلات باشند.
مدیرعامل بیمه ایران افزود: اعتقاد دارم ستاد صرفا باید ناظر و هدایتگر خوبی باشد و به هیچ وجه نباید کار اجرایی انجام دهد. برای اینکه چابک باشیم باید تفویض اختیار به همکار و نماینده را جدی بگیریم. بعضی از ادارات کل فنی در این موضوع موفق عمل کرده اند اما تعدادی نیز در تفویض اختیار، کارنامه خوبی ندارند.
به ایام پایانی سال نزدیک میشویم ومعاونین میبایست در پرونده های معوق بازنگری کرده که تمام خسارت‌های مردم را که میتوانیم، به ایشان پرداخت کنیم. اصرار داریم که خسارت با کیفیت و به موقع پرداخت کنیم که برکت آن در سفره بیمه ایران وارد شود.
شریفی در پایان سخنان خود نیز معاون توسعه مدیریت و منابع را مکلف نمود که هر چه سریعتر کارنامه بهره وری حوزه ستاد را عملیاتی کرده که عدالت در پرداخت به همکاران ستاد رعایت گردد.
در ابتدای این جلسه سیاح دبیر نشست شورای مدیران با تشکر از حسن نظر مدیرعامل در برگزاری جلسه، دلایل تشکیل جلسه و برنامه شرکت در استمرار جلسات بصورت ماهیانه را تشریح کرد.
گفتنی است در این جلسه گزارش عملکرد اداره کل روابط عمومی و اداره کل بیمه های حمل و نقل و مسئولیت ارائه گردید. در ادامه حضار به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=109997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.