• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
در نمایشگاه تخصصی بیمه صورت گرفت؛

معرفی بیمه‌های زندگی، حوادث، عمر زمانی شرکت بیمه

  • کد خبر : 109411
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
معرفی بیمه‌های زندگی، حوادث، عمر زمانی شرکت بیمه
مسئول غرفه بیمه‌های زندگی، حوادث، عمر زمانی نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر گفت: در شرکت بیمه کوثر در حوزه پوشش‌های اشخاص علاوه بر بیمه‌های درمان سه مدیریت جدا با عنوان بیمه‌های زندگی، حوادث و عمر زمانی وجود دارد. که بیمه‌های زندگی بحث پوشش‌های فوت، نقص عضو، از کار افتادگی، معافیت و امراض خاص را شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، طی چهار روز نمایشگاه تخصصی بیمه در شرکت بیمه کوثر با هدف آگاه‌سازی بیمه گذاران و مراجعه کنندگان بابت معرفی رشته‌ها و بیمه‌های مختلف، معرفی محصولات، دستاوردها، طرح‌های فناورانه و گسترش فرهنگ بیمه در کشور با حضور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جمله مسئولین لشکری و کشوری، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان صنعتی بیمه، عموم مردم و خبرنگاران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه‌های مجزا برای رشته‌های مختلف طراحی شده بود که کارشناس و مسئول مربوطه آن رشته بیمه‌ای هر کدام به تفکیک پاسخگوی بازدید کنندگان بوده و معرفی کاملی از آن رشته را ارائه می‌نمودند.

در این رابطه در غرفه بیمه‌های زندگی، حوادث، عمر زمانی کارشناس مربوطه با تاکید بر اهمیت این بیمه نامه به خبرنگار تجارت آوا گفت: در شرکت بیمه کوثر در حوزه پوشش‌های اشخاص علاوه بر بیمه‌های درمان سه مدیریت جدا با عنوان بیمه‌های زندگی، حوادث و عمر زمانی وجود دارد. که بیمه‌های زندگی بحث پوشش‌های فوت، نقص عضو، از کار افتادگی، معافیت و امراض خاص را شامل می‌شود.

جنس این بیمه‌ها به صورت مصرفی نیست و مدت آن یک ساله نبوده و بستگی به مدت مد نظر فرد می‌تواند ۲۰ ساله یا ۳۰ ساله یا بیشتر باشد. حق بیمه‌ها به دو قسمت تقسیم می‌شود بخشی از آن حق بیمه پوشش‌ها است که همزمان با واریز برداشت می‌شود. و بخشی از آن حق بیمه‌های پس‌اندازی است که تجمیع شده و بر اساس آیین نامه سرمایه‌گذاری بیمه مرکزی به این بخش وارد می‌شود. و در واقع سودی از محل این سرمایه‌گذاری عاید می‌گردد که ۸۵ درصد سود آن روی اندوخته‌ها توزیع می‌شود.

وی گفت: در واقع این توفیق شرکت‌های بیمه در عملیات سرمایه‌گذاری است که می‌تواند بیمه نامه‌های زندگی شرکت‌ها را با یکدیگر متفاوت کند. شرکت بیمه کوثر در سال گذشته ۲۵.۵ درصد سود در این بیمه نامه‌ها اعلام کرده است. و از نظر سود مشارکت توزیعی رتبه دوم در صنعت بیمه را به دست آورده است. همچنین این شرکت از نظر تفاوت در پوشش، کاملترین آنها در محصول بیمه‌های زندگی در صنعت بیمه را دارد. مثلاً در پوشش‌های بیماری صعب العلاج بیش از ۴۵۰ نوع بیماری را تا سقف سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان می‌توانیم پوشش دهیم.

وی افزود؛ موضوع بعدی بیمه‌های ال تی سی آی است که شرکت بیمه کوثر اولین شرکت بیمه‌ای بود که مجوز بیمه مراقبت‌های طولانی مدت را از بیمه مرکزی اخذ کرده است و به زودی آن را عرضه خواهد کرد.

موضوع بعدی بیمه‌های مستمری است که در سبد شرکت وجود دارد از نظر سرمایه‌گذاری این امکان را به بیمه گذار خواهیم داد که خودشان انتخاب کنند که بیمه نامه‌هایشان در صندوق‌های با ریسک بالا، متوسط و یا کم ریسک صادر شود. و متناسب آن حق بیمه پس‌اندازی تعیین می‌گردد و عواید آن در قالب سود مشارکت به بیمه نامه‌های آنها برمی‌گردد.

لازم به ذکر است، در غرفه بیمه‌های زندگی، حوادت، عمر زمانی نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در تصاویر تلویزیونی برخی از مهم‌ترین خسارات وارده به نمایش گذاشته شده که بیمه کوثر در اسرع وقت و با دقت خسارات آنها را پرداخت نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=109411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.