• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
در نمایشگاه تخصصی بیمه صورت گرفت؛

معرفی بیمه‌های درمان شرکت بیمه کوثر

  • کد خبر : 109408
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
معرفی بیمه‌های درمان شرکت بیمه کوثر
مسئول غرفه بیمه‌های درمان نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر گفت: در خصوص مدیریت بیمه‌های درمان حدود ۸۰۰۰ مرکز طرف قرارداد شرکت بیمه کوثر می‌باشند که به صورت آنلاین خدمات ارائه می‌کنند. و یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سراسر کشور داریم.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، طی چهار روز نمایشگاه تخصصی بیمه در شرکت بیمه کوثر با هدف آگاه‌سازی بیمه گذاران و مراجعه کنندگان بابت معرفی رشته‌ها و بیمه‌های مختلف، معرفی محصولات، دستاوردها، طرح‌های فناورانه و گسترش فرهنگ بیمه در کشور با حضور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جمله مسئولین لشکری و کشوری، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان صنعتی بیمه، عموم مردم و خبرنگاران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه‌های مجزا برای رشته‌های مختلف طراحی شده بود که کارشناس و مسئول مربوطه آن رشته بیمه‌ای هر کدام به تفکیک پاسخگوی بازدید کنندگان بوده و معرفی کاملی از آن رشته را ارائه می‌نمودند.

در این رابطه در غرفه بیمه‌های درمان کارشناس مربوطه با تاکید بر اهمیت این بیمه نامه به خبرنگار تجارت آوا گفت: در خصوص مدیریت بیمه‌های درمان حدود ۸۰۰۰ مرکز طرف قرارداد شرکت بیمه کوثر می‌باشند که به صورت آنلاین خدمات ارائه می‌کنند. و یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سراسر کشور داریم که عمده‌ترین بیمه‌گذاران آن از جمله سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، چند وزارتخانه از جمله وزارت ورزش و جوانان، پتروشیمی‌هایی که در استان بوشهر و عسلویه هستند بوده که به آنها خدمات ارائه می‌دهیم.

وی افزود: امسال تاکنون حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان خسارت به بیمه شدگان سراسر کشور و مراکز طرف قرارداد پرداخت کرده‌ایم. و ۳۰۰۰ میلیارد تومان فروش در سال جاری داشتیم که با توجه به قراردادهایی که تمدید می‌شوند امکان افزایش آن نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است، در غرفه بیمه‌های درمان نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در تصاویر تلویزیونی برخی از مهم‌ترین خسارات وارده به نمایش گذاشته شده که بیمه کوثر در اسرع وقت و با دقت خسارات آنها را پرداخت نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=109408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.