• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
در نمایشگاه تخصصی بیمه صورت گرفت؛

معرفی بیمه‌های مسافرتی شرکت بیمه کوثر

  • کد خبر : 109405
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
معرفی بیمه‌های مسافرتی شرکت بیمه کوثر
مسئول غرفه بیمه‌های مسافرتی نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر گفت: بیمه‌های مسافرتی شرکت بیمه کوثر به افرادی که از خارج وارد کشور شوند یا افراد ایرانی که به خارج بروند و مسافرانی که داخل کشور جابجا می‌شوند خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، طی چهار روز نمایشگاه تخصصی بیمه در شرکت بیمه کوثر با هدف آگاه‌سازی بیمه گذاران و مراجعه کنندگان بابت معرفی رشته‌ها و بیمه‌های مختلف، معرفی محصولات، دستاوردها، طرح‌های فناورانه و گسترش فرهنگ بیمه در کشور با حضور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جمله مسئولین لشکری و کشوری، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان صنعتی بیمه، عموم مردم و خبرنگاران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه‌های مجزا برای رشته‌های مختلف طراحی شده بود که کارشناس و مسئول مربوطه آن رشته بیمه‌ای هر کدام به تفکیک پاسخگوی بازدید کنندگان بوده و معرفی کاملی از آن رشته را ارائه می‌نمودند.

در این رابطه در غرفه بیمه‌های مسافرانی کارشناس مربوطه با تاکید بر اهمیت این بیمه نامه به خبرنگار تجارت آوا گفت: بیمه‌های مسافرتی شرکت بیمه کوثر به افرادی که از خارج وارد کشور شوند یا افراد ایرانی که به خارج بروند و مسافرانی که داخل کشور جابجا می‌شوند خدمات ارائه می‌کند. با این بیمه نامه برای مسافرانی که به خارج می‌روند خدمات حقوقی داده می‌شود، مثلاً آن موقع که کسی از آنها شکایت می‌کند وکیل در اختیارشان قرار می‌دهیم، یا هزینه‌های حقوقی و غیره را پرداخت می‌کنیم.

همچنین شرکت هزینه‌های بیمارستانی آنها را از طریق یک شرکت خارجی پرداخت می‌کند. یا هزینه‌های مفقودی بار را تا سقف ۱۰ میلیون تومان پرداخت می‌کنیم. و البته همه این موارد برای مسافرانی که به کشور می‌آیند نیز وجود دارد و پوشش داده می‌شود.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که روی آن کار می‌کنیم ای ویزا است که لیدر آن شرکت بیمه کوثر می‌باشد یعنی مسافرانی که از کشورهای مختلف باید برای ورود به ایران ویزا بگیرند و حدوداً سالانه ۵ میلیون نفر تخمین زده می‌شوند موقعی که به سامانه وزارت خارجه جهت دریافت ویزا مراجعه می‌کنند همان جا بیمه نیز به آنها ارائه می‌شود. که با تهیه این بیمه نامه همه تعهدات بیمه‌ای را دریافت می‌کنند و حتی اگر خدایی نکرده فوت کنند هزینه انتقال جسد به کشور مبدا نیز پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن پوشش‌های دیگر نیز داریم، مثلاً در زمین بیمه‌های اموال اگر بانکی در خارج از کشور شعبه بزند ما می‌توانیم آن بانک را بیمه کنیم.

همه این خدمات بیمه‌ای در مدیریت امور بین‌المللی بیمه کوثر قرار دارد. که می‌تواند یک پرتفوی بسیار خوبی باشد.

لازم به ذکر است، در غرفه بیمه‌های مسافرتی نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در تصاویر تلویزیونی برخی از مهم‌ترین خسارات وارده به نمایش گذاشته شده که بیمه کوثر در اسرع وقت و با دقت خسارات آنها را پرداخت نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=109405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.