• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
در نمایشگاه تخصصی بیمه صورت گرفت؛

معرفی بیمه‌های باربری شرکت بیمه کوثر

  • کد خبر : 109402
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
معرفی بیمه‌های باربری شرکت بیمه کوثر
مسئول غرفه بیمه‌های باربری نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر گفت: در حوزه بیمه‌های باربری شرکت بیمه کوثر کالا را از مبدا تا مقصد بیمه می‌کند. یعنی کالا از زمان بارگیری تا تخلیه و حوادثی که در طول مسیر برای آن اتفاق می‌افتد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، طی چهار روز نمایشگاه تخصصی بیمه در شرکت بیمه کوثر با هدف آگاه‌سازی بیمه گذاران و مراجعه کنندگان بابت معرفی رشته‌ها و بیمه‌های مختلف، معرفی محصولات، دستاوردها، طرح‌های فناورانه و گسترش فرهنگ بیمه در کشور با حضور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جمله مسئولین لشکری و کشوری، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان صنعتی بیمه، عموم مردم و خبرنگاران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه‌های مجزا برای رشته‌های مختلف طراحی شده بود که کارشناس و مسئول مربوطه آن رشته بیمه‌ای هر کدام به تفکیک پاسخگوی بازدید کنندگان بوده و معرفی کاملی از آن رشته را ارائه می‌نمودند.

در این رابطه در غرفه بیمه‌های باربری کارشناس مربوطه با تاکید بر اهمیت این بیمه نامه به خبرنگار تجارت آوا گفت: در حوزه بیمه‌های باربری شرکت بیمه کوثر کالا را از مبدا تا مقصد بیمه می‌کند. یعنی کالا از زمان بارگیری تا تخلیه و حوادثی که در طول مسیر برای آن اتفاق می‌افتد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد. این بیمه نامه می‌تواند داخلی یا بین المللی برای وارداتی یا صادراتی باشد که کلاس‌های مختلف دارد و بیمه گذار به دلخواه از ما خریداری می‌کند و ما متناسب با آن متعهد به پرداخت خسارت هستیم.

وی افزود: امسال تا امروز شرکت بیمه کوثر حدود ۱۴ میلیارد تومان در حوزه بیمه‌های باربری خسارت پرداخت کرده است، خساراتی همچون آب‌دیدگی، کسری کالا، سقوط، برخورد با پل، تصادف و غیره را با رقم‌های مختلف از ۱۰۰ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان برای بیمه گذاران پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، در غرفه بیمه‌های باربری نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در تصاویر تلویزیونی برخی از مهم‌ترین خسارات وارده به نمایش گذاشته شده که بیمه کوثر در اسرع وقت و با دقت خسارات آنها را پرداخت نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=109402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.