• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
در نمایشگاه تخصصی بیمه صورت گرفت؛

معرفی بیمه‌های مهندسی شرکت بیمه کوثر

  • کد خبر : 109396
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
معرفی بیمه‌های مهندسی شرکت بیمه کوثر
مسئول غرفه بیمه‌های مهندسی نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر گفت: بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه کوثر به دو قسمت تقسیم می‌شود. دوره احداث و دوره بهره‌برداری، در دوره‌های احداث بیمه نامه تمام خطر پیمانکاری مثل پروژه‌های راه‌سازی، پروژه‌های سدسازی، بیمه نامه تمام خطر نصب را مثل کارخانه‌ها و نیروگاه‌ها شامل می‌شود.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، طی چهار روز نمایشگاه تخصصی بیمه در شرکت بیمه کوثر با هدف آگاه‌سازی بیمه گذاران و مراجعه کنندگان بابت معرفی رشته‌ها و بیمه‌های مختلف، معرفی محصولات، دستاوردها، طرح‌های فناورانه و گسترش فرهنگ بیمه در کشور با حضور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جمله مسئولین لشکری و کشوری، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان صنعتی بیمه، عموم مردم و خبرنگاران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه‌های مجزا برای رشته‌های مختلف طراحی شده بود که کارشناس و مسئول مربوطه آن رشته بیمه‌ای هر کدام به تفکیک پاسخگوی بازدید کنندگان بوده و معرفی کاملی از آن رشته را ارائه می‌نمودند.

در این رابطه در غرفه بیمه‌های مهندسی کارشناس مربوطه با تاکید بر اهمیت این بیمه نامه به خبرنگار تجارت آوا گفت: بیمه‌های مهندسی و انرژی شرکت بیمه کوثر به دو قسمت تقسیم می‌شود. دوره احداث و دوره بهره‌برداری، در دوره‌های احداث بیمه نامه تمام خطر پیمانکاری مثل پروژه‌های راه‌سازی پروژه‌های سدسازی بیمه نامه تمام خطر نصب را مثل کارخانه‌ها و نیروگاه‌ها شامل می‌شود.

وی افزود: در دوره بهره‌برداری بیمه نامه‌های سازه‌های تکمیل شده تجهیزات الکترونیکی مثل دیتا سنترها، دوربین‌های حفاظتی و امنیتی، بیمه نامه شکست ماشین آلات که منشا درونی داشته باشد، بیمه نامه ماشین آلات پیمانکاری که شماره انتظامی نداشته و منشا خسارت بیرونی باشد، بیمه نامه فساد کالا در سردخانه که دچار نوسانات دما باشد از جمله محصول و کمپرسورهای سردخانه پوشش داده می‌شود.

وی ادامه داد: پس از آن بیمه نامه انرژی را داریم که دوره احداث و بهره‌برداری را شامل می‌شود، در این بیمه نامه دوره احداث و بهره‌برداری ساحلی و فراساحلی تعریف شده است یعنی این بیمه‌نامه موارد خشکی و ساحل را پوشش خسارتی می‌دهد.

برخی از نمونه‌های خسارت پرداخت شده از جمله در پروژه پرورش ماهی، خسارت در تی بی ام‌ها، خسارت جاده‌ها و پروژه‌های راهسازی که بر اثر سیل آسیب دیده بودند خسارت دستگاه ام آر آی بیمارستانی، خسارت نیروگاه‌ها، خسارت بخش خطوط لوله، خسارت آتش سوزی بیل‌ها و لودرهای مکانیکی، خسارت خوردگی جداره‌های مخزن و خطوط لوله، خسارت ماشین‌های پیمانکاری که به اشخاص ثالث آسیب زده بودند، خسارت بین‌المللی که در کشور دیگری رخ داده بود، خسارت قطار شهری، خسارت موتور ماشین آلات پیمانکاری بر اثر نرسیدن روغن آسیب دیده بود و غیره توسط این شرکت پرداخت شده است.

لازم به ذکر است، در غرفه بیمه‌های مهندسی نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در تصاویر تلویزیونی برخی از مهم‌ترین خسارات وارده به نمایش گذاشته شده که بیمه کوثر در اسرع وقت و با دقت خسارات آنها را پرداخت نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=109396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.