• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
در نمایشگاه تخصصی بیمه صورت گرفت؛

معرفی بیمه‌های مسئولیت شرکت بیمه کوثر

  • کد خبر : 109393
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
معرفی بیمه‌های مسئولیت شرکت بیمه کوثر
مسئول غرفه بیمه‌های مسئولیت نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر گفت: در هر حرفه و هر شغلی مدیران باید پاسخگوی اتفاقات و آسیب‌هایی که وارد می‌شود باشند. ما در شرکت بیمه کوثر برای هر شغل بیمه نامه در بیمه‌های مسئولیت تعریف کرده‌ایم و این بیمه جزو متنوع‌ترین رشته‌های بیمه‌ای در این صنعت است.

به گزارش خبرنگار تجارت آوا، طی چهار روز نمایشگاه تخصصی بیمه در شرکت بیمه کوثر با هدف آگاه‌سازی بیمه گذاران و مراجعه کنندگان بابت معرفی رشته‌ها و بیمه‌های مختلف، معرفی محصولات، دستاوردها، طرح‌های فناورانه و گسترش فرهنگ بیمه در کشور با حضور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جمله مسئولین لشکری و کشوری، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان صنعتی بیمه، عموم مردم و خبرنگاران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه‌های مجزا برای رشته‌های مختلف طراحی شده بود که کارشناس و مسئول مربوطه آن رشته بیمه‌ای هر کدام به تفکیک پاسخگوی بازدید کنندگان بوده و معرفی کاملی از آن رشته را ارائه می‌نمودند.

در این رابطه در غرفه بیمه‌های مسئولیت کارشناس مربوطه با تاکید بر اهمیت این بیمه نامه به خبرنگار تجارت آوا گفت: در هر حرفه و هر شغلی مدیران باید پاسخگوی اتفاقات و آسیب‌هایی که وارد می‌شود باشند. ما در شرکت بیمه کوثر برای هر شغل بیمه نامه در بیمه‌های مسئولیت تعریف کرده‌ایم و این بیمه جزو متنوع‌ترین رشته‌های بیمه‌ای در این صنعت است.

وی افزود: این بیمه نامه بسیار متنوع است، از جمله بیمه‌های مجموعه‌های ورزشی، هیئت مدیره ساختمانی که مسئولیت حساس و مهمی بوده چون مدیر ساختمان مسئول و پاسخگوی اتفاقات است. در عین حال ما طرح‌های مختلفی برای مراجعه کنندگان داریم که ارائه می‌دهیم برخی از آنها انحصاری بوده که با عنوان بیمه حامی نامیده می‌شوند و کلیه هزینه‌های حقوقی را از قبیل حق الوکاله، دادرسی، مشاوره یا حتی ودیعه مستاجر را پوشش می‌دهند.

همچنین ما طرح بیمه سلاح را داریم. که سلاح‌هایی مجوزدار شکاری و ورزشی را بیمه می‌کنیم که اگر قصور غیر عمد داشته و به اشخاص صدمه وارد کنند بیمه خسارات را تقبل و پرداخت می‌کند.

لازم به ذکر است، در غرفه بیمه‌های مسئولیت نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در تصاویر تلویزیونی برخی از مهم‌ترین خسارات وارده به نمایش گذاشته شده که بیمه کوثر در اسرع وقت و با دقت خسارات آنها را پرداخت نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=109393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.