• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
در نمایشگاه تخصصی بیمه صورت گرفت؛

معرفی بیمه‌های آتش‌سوزی شرکت بیمه کوثر

  • کد خبر : 109390
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
معرفی بیمه‌های آتش‌سوزی شرکت بیمه کوثر
مسئول غرفه بیمه‌های آتش‌سوزی نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر گفت: اغلب مردم فکر می‌کنند بیمه‌های آتش‌سوزی فقط خسارات ناشی از آتش سوزی را تحت پوشش قرار می‌دهد در صورتی که در این بیمه نامه بیش از ۳۰ خطر تحت پوشش قرار دارد.

علیرضا ملاحتی – به گزارش خبرنگار تجارت آوا، طی چهار روز نمایشگاه تخصصی بیمه در شرکت بیمه کوثر با هدف آگاه‌سازی بیمه گذاران و مراجعه کنندگان بابت معرفی رشته‌ها و بیمه‌های مختلف، معرفی محصولات، دستاوردها، طرح‌های فناورانه و گسترش فرهنگ بیمه در کشور با حضور و استقبال گسترده بازدیدکنندگان از جمله مسئولین لشکری و کشوری، رئیس کل بیمه مرکزی، مدیران و کارشناسان صنعتی بیمه، عموم مردم و خبرنگاران برگزار شد.

در این نمایشگاه غرفه‌های مجزا برای رشته‌های مختلف طراحی شده بود که کارشناس و مسئول مربوطه آن رشته بیمه‌ای هر کدام به تفکیک پاسخگوی بازدید کنندگان بوده و معرفی کاملی از آن رشته را ارائه می‌نمودند.

در این رابطه در غرفه بیمه‌های آتش‌سوزی کارشناس مربوطه با تاکید بر اهمیت این بیمه نامه به خبرنگار تجارت آوا گفت: در مورد بیمه‌های آتش‌سوزی باید بگویم شاید اغلب مردم فکر می‌کنند بیمه‌های آتش‌سوزی فقط خسارات ناشی از آتش سوزی را تحت پوشش قرار می‌دهد در صورتی که در این بیمه نامه بیش از ۳۰ خطر تحت پوشش قرار دارد.

وی افزود: بلایای طبیعی مثل سیل، زلزله، طوفان، گردباد، سنگینی برف، ضایعات ناشی از برف و باران، سقوط بهمن، صاعقه، شکستن شیشه، سرقت، ریزش کوه، رانش ریزش و نشست زمین، انفجار ظروف تحت فشار، ریزش چاه، ترکیدگی لوله آب و خسارت وارده به همسایگان، هزینه پاکسازی، مسئولیت مالی در قبال اشخاص ثالث، پرداخت هزینه اسکان برای خانه‌هایی که بر اثر این حوادث قابل اسکان نباشند، پرداخت خسارت به خانه‌هایی که سقوط هواپیما یا قطعات آن روی آنها افتاده باشد که حتی این خسارت در اسرع وقت پرداخت می‌گردد و بعداً از طریق اصل جانشینی خودمان ریکاوری می‌کنیم و بیمه‌گذاران درگیر این چنین موضوعات نمی‌شوند و وارد دیگر تحت پوشش این بیمه می‌باشند.

وی افزود: این بیمه نامه‌ها در موارد صنعتی و غیر صنعتی و انبارها نیز قابل ارائه هستند. مورد دیگر پوشش شورش است که تحت پوشش این بیمه نامه وجود دارد. در اغتشاشات اخیر بانک‌هایی که تحت پوشش این بیمه بودند و آسیب دیدند خسارات آنها در اسرع وقت کارشناسی شده و طبق شرایط بیمه نامه خسارت خود را دریافت نموده‌اند.

لازم به ذکر است، در غرفه بیمه‌های آتش‌سوزی نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در تصاویر تلویزیونی برخی از مهم‌ترین خسارات وارده به نمایش گذاشته شده که بیمه کوثر در اسرع وقت و با دقت خسارات آنها را پرداخت نموده است.

http://tejaratava.ir/?p=109390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.