• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس

ویدئو / همه کمک کنند تا ایده‌های نو و فناورانه فولاد مبارکه به مرحله اجرا برسد

  • کد خبر : 109229
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
ویدئو / همه کمک کنند تا ایده‌های نو و فناورانه فولاد مبارکه به مرحله اجرا برسد
عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه بازدید از شرکت فولاد مبارکه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از چالش‌های صنایع بزرگ و به ویژه فولاد مبارکه در زمینه تامین ارز و همچنین واردات کالا است. از رئیس کل بانک مرکزی درخواست داریم همکارانی که با مدیریت‌های سنتی متوقف کننده پروژه‌ها هستند را مدیریت کند تا صنایعی همچون فولاد مبارکه بتواند به اهداف خود برسد.

عزت‌الله اکبری تالارپشتی، در ادامه گفت: وزرای صمت و اقتصاد نیز باید موانع را از سر راه این صنایع بردارند، خروجی این مجلس و دولت انقلابی، باید رشد خوب صنعت و تولید باشد، در دولت و مجلس قالب تفکر کمک به یکدیگر برای خدمت بیشتر به مردم و برداشتن موانع تولید است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: فولاد مبارکه پشتوانه مجموعه‌ای از صنعت کشور است و نباید بخشی از آن لنگ بماند، باید همه کمک کنند تا ایده‌های نو و فناورانه این صنعت به مرحله اجرا برسد.
عزت‌الله اکبری تالارپشتی گفت: در جلسه‌ای که با فعالان اقتصادی اصفهان داشتیم، برخی از آنها بسیار ناراضی بودند، نباید موانعی ایجاد شود که مدیران تولید و اقتصاد را ناراضی کند، نباید بخش خصوصی عاصی و معطل شود.

آینده‌نگری در فولاد مبارکه در همه تصمیمات دیده می‌شود

عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همواره نگرانی‌هایی در خصوص مصرف آب در فولاد مبارکه و برداشت از زاینده رود از سوی برخی مطرح می‌شد که در این بازدید متوجه شدیم که فولاد مبارکه با خرید پساب شهرهای اطراف و تصفیه آن و همچنین مشارکت در اجرای طرح انتقال آب دریای عمان برای صنایع در اصفهان وابستگی خود به آب حوضه آبریز را به حداقل رسانده است.
وی در پیان گفت: مدیران فولاد مبارکه در توسعه به سواحل هم نگاه ویژه‌ای دارند که این امر بیانگر آینده‌نگری در فولاد مبارکه است که به منطقه مکران، چابهار و .. برای توسعه فکر کرده‌اند.

فرایند تولید در فولاد مبارکه با انگیزه و به طور تخصصی در حال انجام است

عزت‌الله اکبری تالارپشتی، گفت: در فولاد مبارکه بازدید خیلی خوبی داشتیم که مدیرعامل و همکارانشان نیز در این بازدید ما را همراهی کردند. مدیرعامل و کارکنان فولاد مبارکه بدون توجه به حواشی و دخالت دادن آنها در امور و کاملا تخصصی در حال فعالیت هستند.
وی گفت: همه باید دست در دست هم دهند تا فولاد مبارکه دچار حاشیه نشود، در این مجموعه نیروهای متخصص، نخبه و جوان در حال فعالیت هستند که باید حمایت شوند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در بدو ورود به فولاد مبارکه چندین موضوع را در ذهن داشتم که به مدیرعامل و کارکنان توصیه کنم که در حین بازدید متوجه اجرای همه آنها به ویژه استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، توجه به کاهش مصرف آب و… بوده است.

http://tejaratava.ir/?p=109229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.