• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
در پی دستورات مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند صورت گرفت

آغاز مانور عملیاتی در تاسیسات ماهشهر با همکاری چندین نهاد

  • کد خبر : 109207
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
آغاز مانور عملیاتی در تاسیسات ماهشهر با همکاری چندین نهاد
پس از دستورالعمل‌های مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در خصوص ارزیابی و ممیزی عملکرد کارکنان و مدیران در شرایط بحرانی، اولین مانور مشترک سطح ۲ تاسیسات مخازن ذخیره‌سازی ماهشهر با همکاری شرکت پالایش نفت آبادان، آتش‌نشانی شهری ماهشهر، نیروی انتظامی، فرماندهی بسیج شهرستان ماهشهر، دریابانی و مشارکت بیش از ۱۰۰ نفر از پرسنل عملیاتی این واحدها برگزار گردید.

هدف اصلی این مانور، افزایش توان پاسخ در شرایط اضطراری، ایجاد هماهنگی میان ارگان‌ها، بررسی زیرساخت‌ها، ارزیابی توان فنی و لجستیکی، و تقویت ارتباطات در بندر مجیدیه بود. با توجه به شرایط خاص منطقه و فاصله زیاد از منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر، این مانور با برنامه‌ریزی دقیق در ساعت ۱۱:۱۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ با حضور و استقرار تیم‌های عملیاتی و لجستیکی با موفقیت آمیز اجرا شد.

سناریو عملیات تروریستی در محدوده مخازن پنتان طراحی شده بود که با حضور به موقع نیروها و پشتیبانی مناسب، شرایط صحنه در مدت زمان مناسب کنترل گردید. در جلسه بررسی عملکرد پس از انجام مانور، ارزیابان نقاط قوت و قابل بهبود را مورد بحث قرار دادند. پس از جمع‌بندی نهایی نظرات و پیشنهادات، گزارش تحلیلی عملکرد جهت برنامه‌ریزی اهداف مدیریت شرایط اضطراری و پدافند غیرعامل توسط امور HSE ارایه خواهد شد. تاکنون نتایج این مانور نشانگر موفقیت و کارایی اقدامات انجام‌شده در ارتقاء توانایی پاسخگویی به شرایط اضطراری در این شرکت معتبر به حساب می‌آید.

http://tejaratava.ir/?p=109207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.