• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
غلامرضا فتحعلی در همایش سالیانه انفورماتیک مناطق:

هوشمندسازی طرح‌های عملیاتی بانک سینا در دستور کار قرار گرفته است

  • کد خبر : 109114
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
هوشمندسازی طرح‌های عملیاتی بانک سینا در دستور کار قرار گرفته است
مدیرعامل بانک سینا در همایش سالیانه انفورماتیک مناطق این بانک بر هوشمندسازی طرح‌های عملیاتی با هدف تبدیل سریع ایده به محصول تأکید کرد و آن را آغاز تحولات بزرگ در فرایند بانکداری دیجیتال دانست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک‌ سینا با اشاره به نقش مؤثر حوزه فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف بانک در مسیر توسعه بانکداری دیجیتال گفت: حوزه انفورماتیک باید با نگاهی ساختاریافته و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانکداری نوین، در جهت تحقق بهینه اهداف راهبردی بانک نقش مؤثری ایفا کند.

🟨 وی حوزه فناوری اطلاعات را لوکوموتیو کشنده بانک دانست و گفت: مدیریت صحیح و هوشمندسازی طرح‌های عملیاتی در حوزه فناوری، منجر به ایجاد هم‌افزایی و تحولی بزرگ در توسعه خطوط کسب‌وکار بانک سینا می‌شود که این هوشمندسازی هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

🟦 فتحعلی افزود: بانک سینا با گرایش به سمت بانکداری دیجیتال، با در نظر گرفتن ذائقه و انتظارات مشتریان و با استفاده از ابزارهای جدید، به دنبال اجرای مدل جدید کسب‌وکار بانکداری مبتنی بر تکنولوژی روز است.

🟨 مدیرعامل بانک سینا ایجاد فرایندهای ساختاریافته در حوزه فناوری را ضروری برشمرد و ضمن تأکید بر فضای رقابتی در شبکه بانکی، خواستار کمک به تبدیل سریع ایده به محصول شد.

🟦 به گفته فتحعلی، برای پیشرو بودن در نظام بانکی، باید از ساختاری بهره برد که منجر به طراحی محصولات جدید شود و تمام کانال‌ها و فرایندها به سمت دیجیتالی شدن پیش روند.

🟨 مدیرعامل بانک سینا نقش آموزش نیروی انسانی را در پیشبرد اهداف بانک مهم تلقی کرد و خاطرنشان ساخت: برای ایجاد تحول از طریق بانکداری دیجیتال، باید به اصلاح ساختارها و همچنین آموزش نیروی‌انسانی توجه ویژه‌ای داشت تا از این طریق، زمینه تحقق اهداف ترسیم‌شده در حوزه بانکداری پلتفرمی فراهم شود.

🟦 وی از «حوزه پرداخت» به عنوان یکی دیگر از راهبردهای توسعه بانکداری دیجیتال نام برد و گفت: بانک سینا تلاش مضاعفی دارد تا با استفاده از ظرفیت بانکداری دیجیتال، سطح بهره‌وری را افزایش دهد و خدمات مورد نیاز گروه‌های مشتریان را در قالب شخصی‌سازی‌شده در سرزمین هوشمند سینا ارائه کند.

🟨 به گفته فتحعلی، با انجام کلیه عملیات مربوط به بانکداری خرد و اجتماعی در قالب پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال در آینده نزدیک، هزینه قیمت تمام‌شده پول نیز در این بانک کاهش می‌یابد.

🟦گفتنی است همایش سالانه انفورماتیک مناطق بانک سینا از ۱۴ تا ۱۶ آذرماه سال جاری در شهر تهران در حال برگزاری است.

🟨 در حاشیه این همایش، از دوایر انفورماتیک برتر مناطق تقدیر شد.

http://tejaratava.ir/?p=109114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.