• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
‍ ‍ گرشاسبی عنوان کرد:

اگر به آینده پتروشیمی ایلام امیدوار نبودم نمی‌ماندم

  • کد خبر : 108806
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
اگر به آینده پتروشیمی ایلام امیدوار نبودم نمی‌ماندم
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در‌ حاشیه نمایشگاه پتروفن در‌ گفتگو با خبرنگاران گفت:اگر به آینده شرکت پتروشیمی ایلام امیدوار نبودم لحظه‌ای در این مجتمع نمی‌ماندم.

گرشاسبی با بیان اینکه پتروشیمی ایلام یکی از استثنایی‌ترین پتروشیمی‌های کشور از نظر جایگاه راهبردی در منطقه است افزود: پتروشیمی ایلام در اقتصاد استان بسیار مؤثر است و زمینه مناسبی برای رشد علمی و فرهنگی استان در‌ این مجتمع فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه فردایی پر افتخار پیش روی این صنعت در استان است ادامه داد:برای نرمال‌سازی‌ واحد الفین نیازمند‌ زمان بیشتری هستیم.
سیدغلامحسن گرشاسبی افزود:پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور آمادگی‌ کامل خود را برای گسترش همکاری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه پتروشیمی اعلام می‌کند.

گرشاسبی با بیان اینکه دومین دوره رویداد «پتروفن» فرصت مغتنمی برای رفع نیازهای فناورانه صنایع پتروشیمی با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان است افزود: بر اساس نیازسنجی‌ها توسط کارشناسان پتروشیمی ایلام، شرکت‌های نوآور در حوزه محیط‌زیست، کاتالیست، ساخت قطعات و تهیه اقلام یدکی و ابزار دقیق می‌توانند با پتروشیمی همکاری کنند.
سیدغلامحسن گرشاسبی از حضور فعال پتروشیمی ایلام در این رویداد خبر داد و افزود:ایجاد غرفه، دیدار با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و امضاء‌ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های فنآور در دستور کار رویداد پتروفن است.

http://tejaratava.ir/?p=108806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.