• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

معرفی مدیر پروژه جدید ایریتک در پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید/ مهندس پورشهسواری: جبران مافات خواهیم کرد

  • کد خبر : 108074
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
معرفی مدیر پروژه جدید ایریتک در پروژه احیا مستقیم فولاد اقلید/ مهندس پورشهسواری: جبران مافات خواهیم کرد

مراسم تودیع و معارفه مدیر پروژه پیمانکار در پروژه احیا مستقیم آهن اسفنجی فولاد اقلید امروز بعدازظهر در دفتر مرکزی شرکت فولاد اقلید پارس برگزار شد و مهندس رضا پورشهسواری به‌عنوان مدیر پروژه جدید معرفی گردید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید پارس، مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مهندس بابک صدری، گفت: آقای مهندس صدری در اوج تغییر و تحولات ایریتک با حفظ سمت به‌عنوان مدیر پروژه به ما معرفی گردید و انصافاً زحمات زیادی نیز در این مدت متقبل شد و ما هم قدردان او هستیم.

وی با تأکید بر اینکه به تیم جدید ایریتک بسیار امیدوار است، افزود: از سمت شرکت فولاد اقلید هر چه توان داشته باشیم به خرج می‌دهیم تا در کنار شرکت ایریتک به‌عنوان پیمانکار EPC عقب‌افتادگی‌های گذشته را جبران کنیم و پروژه را با سرعت بیشتری جلو ببریم.

مدیرعامل فولاد اقلید در این جلسه با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته زمان زیادی برای بازطراحی نقشه‌های جدید بر اساس تولید یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تن و اتفاقات حاشیه‌ای دیگر از دست رفت، تصریح کرد: خداوند بر کردار و گفتار همه ما شاهد است و از زمانی که جناب آقای دکتر مستقیمی به مدیرعاملی ایریتک منتصب شدند، همه یک‌صدا شدیم تا حمایت حداکثری از پیمانکار محترم داشته باشیم و هیچ اماواگری از سوی کارفرما مانع پیشرفت پروژه نشود.

دکتر مستقیمی مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران «ایریتک» نیز با اشاره به کارنامه درخشان مهندس پورشهسواری، از زحمات مهندس صدری تشکر کرد و گفت: آقای صدری مهندس توانمندی است و با توجه به مشغله‌های ایشان به‌عنوان مدیریت ارشد پروژه‌های متالوژی و معدن ایریتک و مضاف بر آن جبران عقب‌ماندگی‌ها در پروژه اقلید تشخیص دادیم آقای مهندس پور شهسواری جایگزین ایشان شوند تا با توانمندی‌هایی که در این حوزه دارند سرعت پیشرفت پروژه را مضاعف کنند.

وی با تأکید بر اینکه ایریتک نگاه ملی به پروژه اقلید دارد، افزود: تیم جدید ایریتک با انرژی کامل و انگیزه‌ای بیشتر به میدان آمده است تا در کنار تیم صادق، کارکشته و همراه فولاد اقلید با سرعت بالاتری پروژه را جلو ببرد.

دکتر مستقیمی گفت: دانش میدرکس از سرمایه‌های شرکت ایریتک است و خیلی از نیروهای که پیش‌ازاین به دلایل مختلف شرکت را ترک کردند و جدا شدن به‌زودی بازخواهند گشت و این تجدیدقوای نیروی انسانی متعاقباً به جلو رفتن بهتر امور کمک خواهد کرد.

مهندس پورشهسواری نیز با اشاره به اینکه مشاهدات و بررسی‌ها نشان می‌دهد که مهندس شریفی مدیرعامل شرکت عِرق بسیاری به پروژه دارد، گفت: از فردا با تمام قوا و باکیفیت و تعامل بالا کار را شروع خواهیم کرد و با اختیاراتی که مدیرعامل مبنی بر افزایش نیروی انسانی ماهر در اختیارمان گذاشته‌اند، جبران مافات می‌کنیم.

در پایان این جلسه لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی مدیرعامل فولاد اقلید به‌منظور تقدیر از بابک صدری که در جلسه غایب بود، تقدیم دکتر مستقیمی شد.

http://tejaratava.ir/?p=108074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.