• امروز : یکشنبه - ۱۳ خرداد - ۱۴۰۳
1
دکتر جمشیدی در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مطرح کرد:

پرستاری جهاد فی سبیل الله است

  • کد خبر : 108006
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
پرستاری جهاد فی سبیل الله است
مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام با بیان اینکه پرستاران در چند سال اخیر به دلیل بیماری کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشتند، گفت: آن دوران، یک جبهه جنگ تمام عیار برای مبارزه با این بیماری بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی هنگام، دکتر غلامرضا جمشیدی، طی مراسمی برای گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با تقدیر از جمعی از پرستاران بیمارستان های مستقر در منطقه و پرستاران شاغل در کلینیک شرکت پتروشیمی هنگام ادامه داد: همین سلامتی فراگیری که امروز در جامعه جاری است، مرهون تلاش های پرستارانی است که در سخت ترین شرایط کاری همراه و همدم مردم بودند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی کرونا که همه مردم از این بیماران دوری می کردند، یک پرستار کنار شخص بیمار می ایستاد و با وجود استرس ها و مشکلات، از آنها مثل اعضای خانواده خود مراقبت می کردند، تصریح کرد: این کار جهاد فی سبیل الله است، جهادی که می بایست آن را بی نظیر و سرمشق در حوزه تولید و اقتصاد کشور قرار دارد.

دکتر جمشیدی با تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت استانی افزود: وظیفه خود دانستم که به مناسبت این روز ارزشمند، از پرستاران دلسوز برای رشادت های جانانه و تلاش های مجدانه آنها تقدیر و تشکر نمایم.

http://tejaratava.ir/?p=108006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.