• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
در روز نخست نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ شاهد بودیم؛

حضور گسترده بازدیدکنندگان در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

  • کد خبر : 107249
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
حضور گسترده بازدیدکنندگان در غرفه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
با آغاز نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، شاهد حضور گسترده بازدیدکنندگان و فعالان صنایع فولادی و معدنی در غرفه شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران بودیم.

به‌گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲، با حضور عزت‌الله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم و سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات وزارت صمت از روز سوم آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
در روز نخست این نمایشگاه شاهد حضور گسترده بازدیدکنندگان و جمع کثیری از فعالان معدنی و فولادی در غرفه شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران واقع در غرفهB۰۳ در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بودیم.
این نمایشگاه با هدف بهره‌مندی حداکثری از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه‌ها از سراسر ایران و ۲۲ کشورجهان، برپا شده است.
گفتنی است نمایشگاه ایران متافو ۱۴۰۲  از روز سوم الی ششم آذرماه سال جاری از ساعت ۸ الی ۱۶ برای حضور بازدیدکنندگان محترم و فعالان صنایع فولادی و معدنی دایر خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=107249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.