• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
4

قدردانی از مدافعان سلامت

  • کد خبر : 106895
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
قدردانی از مدافعان سلامت
بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار از جمعي از كاركنان خدمات پزشكي و پرستاري شركت ملي حفاري ايران تقدير شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ؛ این دیدار صمیمی با حضور فرمانده بسیج ، رئیس روابط عمومی ، معاون مدیریت منابع انسانی و جمعی از بسیجیان شرکت حفاری ایران انجام شد

دکتر ابوالفتحی رئیس خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری ایران ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار در این باره افزود: این مجموعه با توجه به رسالت و تعهد کاری با ۵۴ پرستار در حال خدمات رسانی در زمینه های اعزام بیماران و حادثه دیدگان از دستگاه حفاری به نزدیکترین مرکز درمانی، تزریقات، پانسمان و …. به کارکنان اقماری و ستادی و بازنشستگان می باشد.
رئیس خدمات پزشکی شرکت ملی حفاری تعداد کارکنان در حال خدمت این مجموعه کلیدی را ۳۴۷ نفر برشمرد و اظهار کرد: واحد طب کار قائم، واحد خدمات پزشکی، سه درمانگاه داخلی ادارات ستادی و ۶۳ پایگاه درمان مستقر در دستگاه های حفاری با ۱۱۸ پزشک و ۱۵۵ تکنسین در حال ارائه خدمات درمانی به کارکنان شرکت ملی حفاری ایران می باشند.

ابوالفتحی مدیریت زمان و نوسازی ناوگان و خودروهای انتقال بیماران در جابجایی به موقع حادثه دیدگان به مراکز درمانی را با اهمیت دانست و گفت: با حمایت های مدیرعامل و مدیران مربوطه ۳۳ دستگاه آمبولانس با تجهیزات روز در دستگاه های حفاری مستقر گردید و خرید ۳۰ آمبولانس دیگر در دستور کار قرار دارد.

http://tejaratava.ir/?p=106895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.