• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
بیمه نوین ارائه می‌دهد

جشنواره فروش مهام همراه با جوایز ویژه

  • کد خبر : 106683
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
جشنواره فروش مهام همراه با جوایز ویژه
شرکت بیمه نوین در راستای ایجاد خلق ارزش برای مشتریان، محصولات بیمه‌ای خود را با شرایط ویژه در آذر سال جاری به فروش می‌رساند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین، این شرکت از یکم تا سی‌ام آذر ۱۴۰۲ در جشنواره فروشی که “مهام” نام دارد، انواع بیمه‌نامه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، برخی از بیمه‌نامه‌های مسئولیت و بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود را  با تخفیف و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

همچنین در جشنواره “مهام” بیمه نوین علاوه بر تخفیف‌های ویژه، به افرادی که در بازه زمانی این جشنواره محصولات ارائه شده را خریداری کنند، به قید قرعه جوایزی تعلق خواهد گرفت.

در این جشنواره فروش ویژه، بیمه‌­های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان عمرانی، مسئولیت کارفرما در قبال؛ کارکنان صنعتی، خدماتی و بازرگانی، مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و مسئولیت حرفه‌ای پیراپزشکان را با تخفیف ویژه ارائه می‌شوند.

انواع بیمه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی، آتش‌سوزی صنعتی و غیر صنعتی و بیمه‌نامه آتش‌سوزی انبار نیز از جمله دیگر محصولاتی هستند که با شرایط ویژه به فروش می‌رسند. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری نوین نیز با تخفیف ویژه در هزینه‌های اداری و بیمه‌گری در این جشنواره به فروش می‌رسند.

همچنین بیمه مستمری نوین نیز از جمله محصولاتی است که در صورت خرید در مدت زمان جشنواره “مهام”، شامل شرکت در قرعه کشی جوایز ویژه خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط جشنواره “مهام” نوین، می‌­توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com  مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=106683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.