به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ قاضیزاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه جهت تشکر و قدردانی در جمع مدیران بیمه دی حضور یافته، اظهار داشت: توفیقات روزافزون و پیاپی بیمه دی طی مدیریت نوین این شرکت، به ویژه در به روز نمودن پرداختهای خسارت به خانوادههای معزز ایثارگری، نه تنها موجب جلب رضایت و خشنودی بیمهگذاران و بیمهشدگان بوده، بلکه سطح توقعات را نیز افزایش داده و جامعهی هدف در انتظار وضعیت مطلوب بعدی است.
وی با اشاره به محدودیتهای بودجهای و روندهای منقطع در تامین و پرداخت اعتبار بیان داشت: میبایست در چارچوب یک کارگروه تخصصی، فرآیند تشکیل یک صندوق تثبیت مورد تحقیق، مطالعه و بررسی قرار گیرد تا فرآیند به روز پرداخت خسارتها مستمر و پایدار باشد.
قاضیزاده هاشمی با تأکید بر ارایهی کیفی خدمات بیمه دی به خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت، به تبیین نگاه بنیاد به بیمه دی پرداخته و گفت: بیمه دی صرفا یک شرکت بیمهای طرف قرارداد درمانی نیست. بلکه این شرکت با بهرهمندی از ظرفیتها، استعدادها و توانمندیهای موجود، توانسته خود را در نظرگاه بیمهگذار به عنوان مدافع حقوق بیمهشدگان معرفی نماید. به دیگر معنا، بیمه دی توفیق داشته تا بر اساس استانداردهای علمی، از ارائهی خدمات کافی و کیفی به بیمهشدگان خود صیانت و مراقبت نموده و حافظ حقوق ایشان باشد. که امید است در اینخصوص به عنوان، سرآمد، الگو و نمونهای عالی برای دیگر شرکتهای بیمهای شناسایی شده و محل رجوع قرار گیرد.
معاون رئیسجمهور همچنین با توصیه بر ایجاد زیرساختهای هوشمند و الکترونیک و تشکیل کارگروههای فنی و تخصصی، استانداردسازی در حوزههای پیشگیری و توانبخشی را موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات به بیمهشدگان عنوان نموده و بر لزوم برنامهریزی بلندمدت در این خصوص تاکید نمود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در بخش پایانی سخنان خود، ضمن تقدیر مجدد از خادمین خانوادههای ایثارگری در بیمه دی، اظهار امیدواری کرد تمامی دستاندرکاران این شرکت از آثار معنوی خدمت به خانوادههای معظم و معزز شهداء و ایثارگران بهرهمند گردند.