• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

اقدامات توانمند ساز نیروی انسانی بانک توسعه تعاون قابل تقدیر است

  • کد خبر : 106387
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
اقدامات توانمند ساز نیروی انسانی بانک توسعه تعاون قابل تقدیر است

عضو هیات علمی دانشگاه تهران:بانک توسعه تعاون اقدامات متنوعی همچون مدیریت استعداد وتوانمند سازی نیروی انسانی را اجرایی کرده است، که قابل تقدیر است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، دکتر دیواندری عضوهیات علمی دانشگاه تهران در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون با محور تجهیز منابع کم هزینه با رویکرد بازاریابی گفت:
بانک توسعه تعاون در دوره مدیریت جدید موضوعات مربوط به نیروی انسانی در اولویت قرار گرفته و همین امر نشان از پیشرو بودن بانک توسعه تعاون را می دهد.
علی دیواندری در سخنرانی خود با موضوع «گذر به بازاریابی استراتژیک نوین در صنعت بانکداری» افزود: کوه یخ بانکداری سنتی در حال ذوب شدن است و اگر تغییرات متناسب با این فضا اتخاذ نشود نظام بانکی هزینه های سنگینی خواهد پرداخت.
کارشناس ارشد بانکی ادامه داد: نیروی انسانی توانمندی در بانک توسعه تعاون وجود دارد که با انگیزه دادن می توان اقدامات بزرگی را با کمک آنها اجرایی کرد.
مدیر عامل اسبق بانک ملت اعلام کرد: در مدیریت استعداد نباید به دنبال کشف آدم باشیم بلکه هر انسان علاقه مند دارای استعداد است.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: برخی اندیشمندان علم مدیریت معتقدند که «تحسین، تنبیه و پاداش» تنها می تواند بخش کوچکی از انگیزه را در نیروی انسانی تقویت کند، موتور اصلی انگیزه بخش در فرد علاقه به شغل است.
دیواندری یادآورشد: در بانک، همه باید به عنوان بازاریاب فعالیت کنند و هر شخص به تناسب جایگاه در حوزه معین اقدام به بازاریابی کند.
وی بیان کرد: موج عظیم و سریع بانکداری دیجیتال موجب شده است که نقش شعب تغییر یابند. شعب در دوران جدید به «مرکز بازاریابی محلی» تبدیل شده اند.در این فضا باید وظایف خاص به افراد محول شود و افراد متخصص برای موضوعات خاص آموزش ببینند و اقدام به بازاریابی کنند.
وی اعلام کرد: در بازاریابی جدید، رابطه صف و ستاد در بانک های عصر جدید بیشتر شده است و هر دو بخش موجد ارزش هستند.
کارشناس ارشد بانکی گفت: در دوره جدید بازاریابی اگر در داخل شعبه به دنبال مشتری بگردیم قافیه را باخته ایم. باید با مشتریان ارتباط موثر و هدفمند برقرار کرد.

http://tejaratava.ir/?p=106387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.