• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در مجتمع پتروشیمی اروند؛ اجرای آخرین به روز رسانی پدافند غیرعامل در شرکت پتروشیمی اروند

  • کد خبر : 106125
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در مجتمع پتروشیمی اروند؛ اجرای آخرین به روز رسانی پدافند غیرعامل در شرکت پتروشیمی اروند
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با حضور در مجتمع پتروشیمی اروند در‌جریان اقدامات این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ شامگاه شنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲سردار جلالی  رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و هیات همراه با حضور در مجتمع پتروشیمی اروند در جریان آخرین اقدامات این شرکت در حوزه پدافند غیرعامل قرار گرفتند.

در این برنامه شامگاهی، پس از ارائه گزارش از سوی دکتر کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند و مهندس چهرازی رئیس HSE و پدافند غیرعامل مجتمع، سردار جلالی و هیات همراه به بازدید از واحد‌های فرآیندی و اتاق کنترل پرداختند و در جریان آخرین اقدامات مجتمع پتروشیمی اروند در حوزه پدافند غیرعامل قرار گرفتند.

همچنین آخرین اقدامات شرکت ، همگام با آخرین به روز رسانی های این سازمان و راهبردهای ترسیم شده در این جلسه توسط مهندس چهرازی رئیس HSE پتروشیمی اروند تشریح شد.

گفتنی‌ست، پیشتر شرکت پتروشیمی اروند از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به‌عنوان  «شرکت برتر در زمینه پدافند غیرعامل» معرفی شده بود.

 شرکت پتروشیمی اروند در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ازجمله شرکتهای پیشرو در زمینه پیاده سازی سیستم‌های ایمنی و پدافند غیرعامل است که در سالهای اخیر توانسته اقدامات تأثیرگذاری را در زمینه های حفاظت از جان کارکنان و تاسیسات و افزایش تولید و سودآوری محقق سازد.

http://tejaratava.ir/?p=106125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.