• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری:

توسعه محصولات بیمه ای با استفاده از فناوری باید در راستای ارتقا کیفیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی باشد

  • کد خبر : 106067
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
توسعه محصولات بیمه ای با استفاده از فناوری باید در راستای ارتقا کیفیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی باشد
دکتر زمانیان، توسعه نوآوری اجتماعی و استفاده از ظرفیت نهاد بیمه گری را عامل گفتمان خدمت رسانی به مردم دانست.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر مصطفی زمانیان رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری و عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در اولین نشست راهبردی و تخصصی فعالان حوزه اینشورتک درصنعت بیمه که به همت معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی برگزار شد، با تاکید بر نقش نوآوری اجتماعی در صنعت بیمه افزود: بیمه ها می توانند از طریق اصلاح فرایندهای منجر به خدمت رسانی بهینه به مردم، گفتمان دولت سیزدهم را پر رنگ تر نمایند.
وی در ادامه خواهان توسعه محصولات بیمه ای در راستای ارتقا کیفیت زندگی مردم و افزایش رضایتمندی آنها شد و گفت: اینشورتک ها علاوه بر توسعه و خلق محصولات جدید بیمه ای و ارتقای ارزش افزوده باید به ارتقا کیفیت زندگی مردم کمک کنند و به اصلاح رفتارهای اجتماعی مردم در سطح جامعه بپردازند.
دکتر زمانیان افزود: صنعت بیمه باید از ظرفیت های اکوسیستم نوآوری برای توسعه این صنعت بهره گیرد و زمینه مشارکت مردم در مسائل بیمه‌ای فراهم شود و از نخبگان جامعه برای رشد نوآوری در این صنعت استفاده شود.
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، توسعه نوآوری اجتماعی و استفاده از ظرفیت نهاد بیمه گری را عامل گفتمان خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: باید از مشارکت مردم در تبدیل ظرفیتهای بالقوه صنعت بیمه به بالفعل و تحقق خیر جمعی و افزایش سرمایه اجتماعی بهره گیریم و صنعت بیمه می تواند با بکارگیری فناوری، ثمرات قابل توجهی برای کشور داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: بیمه باید رفتارهای اجتماعی مردم را با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان، اصلاح  و رفتارهای مخاطره آمیز به ارزش بیمه‌ای تبدیل کند.

http://tejaratava.ir/?p=106067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.