• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

آمادگی شعب ارزی بانک شهر برای خدمات رسانی به فعالان صنعت دارو و گشایش اعتبارات اسنادی از محل اعتبارات قطر

  • کد خبر : 105874
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
آمادگی شعب ارزی بانک شهر برای خدمات رسانی به فعالان صنعت دارو و گشایش اعتبارات اسنادی از محل اعتبارات قطر

معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر از آمادگی شعب ارزی این بانک برای خدمت رسانی به فعالان صنعت دارو خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، ایشان با اعلام این خبر افزود: با عنایت به برنامه ریزی های به عمل آمده توسط هیات مدیره بانک و به‌ منظور حمایت از امنیت بهداشتی و دارویی کشور، بانک شهر ‌صرفا در شش ماهه نخست سال جاری مبادرت به پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان صنعت داروسازی کرده است.
وی تصریح کرد: در همین راستا شعب و واحدهای ارزی منتخب بانک شهر با ارایه خدمات چابک و سریع آمادگی کامل در ارایه خدمات ارزی به شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی را دارند. همچنین در راستای تعاملات به وجود آمده با بانک های کشور قطر بانک شهر آمادگی گشایش اعتبارات اسنادی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی از اروپا و هند را از طریق بانک های قطر با شرایط رقابتی دارا می باشد.
معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر گفت: بدین منظور شعب منتخب بانک در شهر تهران و کلیه شعب مرکزی در استان ها آمادگی ارایه این خدمت را خواهد داشت.
این گزارش می افزاید؛ اسامی شعب ارزی بانک شهر در شهر تهران بدین شرح است: مستقل مرکزی(خیابان سپهبد قرنی)، مستقل ارزی شاهنامه(خیابان استاد نجات الهی بالاتر از بانک تجارت)، مستقل ارزی بلوار میرداماد (بلوار میرداماد، بین نفت شمالی و نیل)، آیت الله کاشانی، پاکنژاد، ایران زمین-مهستان،شهرداری مرکز، میدان فردوسی، میدان آرژانتین، ملاصدرا، اسفندیار، کامرانیه، شریعتی- میرداماد و خرمشهر.

http://tejaratava.ir/?p=105874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.