• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن در پی کسب قهرمانی در شانزدهمین دوره مسابقات علمی عملیاتی آتش نشانان کشور

  • کد خبر : 105741
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن در پی کسب قهرمانی در شانزدهمین دوره مسابقات علمی عملیاتی آتش نشانان کشور
مجتبی حمیدیان طی پیامی کسب مقام نخست تیم شرکت سنگ آهن مرکزی در شانزدهمین دوره مسابقات علمی عملیاتی آتش نشانان کشور ( IMPASCO ) را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛ مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت قهرمانی “تیم سنگ آهن الف” در شانزدهمین دوره مسابقات علمی عملیاتی آتش نشانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

آتش نشانان حماسه آفرینان و غیور مردانی هستند که با اخلاص، شجاعت ، شهامت و احساس مسئولیت، همواره در حفاظت از جان همنوع خود تلاش می کنند. این دلاورمردان بی مهابا سینه را در برابر اتفاقات ناگوار سپر کرده و زیباترین جلوه‌های شهامت و ایثار را بر صحنه روزگار ترسیم می‌کنند.

بی شک تداوم تولید و پویایی در حوزه صنعت و معدن، مرهون همت و تلاش تمامی پرسنل سخت کوش آن به ویژه سفیران شجاع ایمنی است که حضورشان، ضامن امنیت و سلامت همکاران است.

اینجانب درخشش و قهرمانی افتخار آفرین تیم آتش نشانی سنگ آهن را در شانزدهمین دوره مسابقات علمی، عملیاتی آتش نشانی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران(ایمپاسکو) تبریک عرض نموده و از خدای متعال سلامتی و موفقیت روز افزون را برای این عزیزان خواستارم.

امید دارم با توکل به خدا و بهره گیری از توان بالقوه در سطح شرکت، در راستای بهبود و توسعه نظام مدیریت HSE به صورت کارا و موثر حرکت نموده و با ترویج فرهنگ ایمنی، شاهد کاهش حوادث باشیم.
مجتبی حمیدیان
مدیرعامل

http://tejaratava.ir/?p=105741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.