• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

برگزاری نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب در شهر آفتاب

  • کد خبر : 105654
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
برگزاری نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب در شهر آفتاب
ششمین نمایشگاه «ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب» از فردا، ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب آغاز به کار می کند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اخبار نمایشگاه ها، ششمین نمایشگاه «ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب» با مشارکت ۷۰ شرکت داخلی و خارجی در مساحتی بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع برگزار می شود و فرصت مناسبی برای فعالان صنایع چوب جهت آشنایی با آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای این حوزه و توسعه کسب و کار خود است.

در این نمایشگاه، مشارکت‌کنندگان آخرین نوآوری ها و محصولات خود را در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز صنایع چوب، مانند دستگاه‌های برش، دستگاه‌های خراطی، دستگاه‌های اره، دستگاه‌های سنباده‌زنی، دستگاه‌های پرداخت، دستگاه‌های رنگ‌آمیزی، دستگاه‌های بسته‌بندی، یراق‌آلات و ابزارآلات مورد نیاز صنایع چوب، پیچ، مهره، میخ، اره، چکش، رنده و مواد اولیه مورد نیاز صنایع چوب، نظیر چوب، MDF، HDF، و روکش را در معرض دید بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار می‌دهند.

علاقه‌مندان می توانند از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ ابان ماه در ساعات ۱۰ الی ۱۷ جهت بازدید از نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب به نمایشگاه شهر آفتاب مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=105654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.