• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مهدی عبوری در مراسم ثبت رکورد تولید ۷/۵ میلیون تنی سیمان غدیر:

آماده تامین سیمان مورد نیاز طرح ساخت مسکن دولت هستیم/ افزایش صادرات سیمان غدیر به ۵۰ درصد حجم تولید سیاست سال آتی غدیر است

  • کد خبر : 105265
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
آماده تامین سیمان مورد نیاز طرح ساخت مسکن دولت هستیم/ افزایش صادرات سیمان غدیر به ۵۰ درصد حجم تولید سیاست سال آتی غدیر است
دکتر مهدی عبوری مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با حضور در شهر مقدس مشهد از مجموعه کارخانه های سیمان شرق وابسته به هلدینگ سیمان غدیر دیدار و از مدیران و عوامل ثبت رکورد تولید ۷/۵ میلیون تنی سیمان در غدیر تقدیر کرد.

وی در جمع مدیران عامل شرکت‌ها و مجتمع‌های تولیدی هلدینگ سیمان غدیر با تقدیر از زحمات مدیران، مهندسان و کارگران این مجموعه، دست‌یافتن به رکورد تولید هفت و نیم میلیون تنی  در شرایط محدودیت‌هایی مانند ناترازی انرژی و قطع گاز و برق صنایع را مایه مباهات دانست.

وی با اشاره به محدودیت‌های این صنعت از جمله قیمت دستوری و ناترازی انرژی موضوع تامین آب در صنعت سیمان را مشکل پیش روی این صنعت عنوان کرد و گفت: برای تامین آب مورد نیاز باید راهکارهای جدید از جمله استفاده از پساب شهری را در دستور کار قرارداد.

مهدی عبوری با تقدیر از رکورد شکنی هلدینگ سیمان غدیر در تولید ، توجه به مسئله افزایش راندمان و سود آوری این مجموعه را با تاکید بر توسعه صادرات خواستار شد و گفت: حرکت به سمت تولید زنجیره پایین دست محصولات سیمان برای ارائه به بازار داخل و گسترش بازار صادرات سیمان غدیر از ۳۵ درصد به ۵۰ درصد سیاست پیش روی این هلدینگ است .

مدیرعامل غدیر گفت: از آنجا که سیاست دولت محترم تامین مسکن مورد نیاز جامعه است ، هلدینگ غدیر برای تامین سیمان مورد نیاز این طرح ملی مهم اعلام آمادگی می‌کند .

وی خطاب به مدیران هلدینگ سیمان غدیر خواستار اقدام جدی این مجموعه برای تهیه طرح کاهش هزینه‌های حمل و نقل و همچنین تامین برق مورد نیاز کارخانه‌های زیر مجموعه از طریق ساخت نیروگاهای خورشیدی و همکاری با هلدینگ برق و انرژی غدیر در این زمینه شد.

http://tejaratava.ir/?p=105265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.