• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
با هدف توسعه تعاملات صورت گرفت:

امضای تفاهم‌نامه بانک سینا با هلدینگ پایا ترابر سینا

  • کد خبر : 105046
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
امضای تفاهم‌نامه بانک سینا با هلدینگ پایا ترابر سینا
به منظور افزایش سطح همکاری‌ها و ایجاد هم‌افزایی بیشتر از طریق توسعه تعاملات ارزی و ریالی، تفاهم‌نامه همکاری بانک سینا و هلدینگ پایا ترابر سینا، امضا شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضافتحعلی مدیرعامل بانک سینا در مراسم امضای تفاهم‌نامه این بانک و هلدینگ پایاترابر سینا، گفت: امضای این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد هم‌افزایی بیشتر بین بانک سینا با شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان صورت گرفته است.

🟨 وی افزود: تأمین مالی شرکت‌های کشتیرانی بنیاد از محل منابع ارزی صندوق توسعه ملی و استفاده از قابلیت‌های صرافی بانک و شرکت‌های راهبری بانک سینا در این زمینه، منجر به تسریع در انجام فعالیت‌ شرکت‌های ترابری بنیاد خواهد شد.

🟦 فتحعلی اظهار داشت: تمرکز ما بر خدمت‌رسانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل است و بانک سینا این آمادگی را دارد تا تمام خدمات متعارف و زنجیره تأمین مالی به ویژه ارائه تسهیلات ارزی را در اختیار هلدینگ پایاترابر سینا قرار دهد.

🟨 رضا ایلاتی، مدیرعامل هلدینگ پایاترابر سینا نیز ضمن ابراز خرسندی از توسعه تعاملات با بانک سینا، گفت: تکمیل و نوسازی شبکه حمل‌ونقل و کشتیرانی کشور، بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با حضور و حمایت بانک سینا، طی برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند شاهد بهبود کیفیت تأمین مالی و تحقق اهداف ترسیم‌شده، باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=105046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.