• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

تهران،اصفهان و فارس پرچم دار پرداخت تسهیلات مسکن

  • کد خبر : 102665
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
تهران،اصفهان و فارس پرچم دار پرداخت تسهیلات مسکن

سه استان تهران، اصفهان و فارس با پرداخت نزدیک به ۱۳۵ هزار میلیارد ریال از مجموع ۵۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اعطایی در نهضت ملی مسکن، رکورددار بیشترین پرداخت این طرح در مقایسه با سایر استان‌ها هستند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن- هیبنا، بر اساس آخرین آمار ارایه شده در طرح نهضت ملی ، بانک مسکن ۵۳۱ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال به متقاضیان این طرح پرداخت کرده که استان تهران با اعطای ۵۱ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال در میان سایر استان‌ها مقام اول رادار است.
پس از استان تهران، استان‌های فارس و اصفهان به ترتیب با پرداخت ۴۲،۲۶۶ میلیارد ریال و ۴۰،۸۳۶ میلیارد ریال در رتبه‌های بعدی قراردادند.
جمع کل پروژه‌هایی که به طورمستقیم و از محل اعتبار بانک مسکن تامین مالی شده‌اند؛۳۶،۶۴۶ پروژه در قالب ۲۷۴،۶۰۲ واحد مسکونی است که برای ساخت آن مبلغ ۵۳۱ هزارو ۳۷۸ میلیارد ریال به‌حساب سازندگان واریزشده است.
عملکرد سه استان تهران، فارس و اصفهان نشان می‌دهد که این سه استان برای ساخت ۶۵،۰۰۹ واحد مسکونی تامین مالی کرده‌اند که به‌طور میانگین سهم هر استان تقریبا ۲۲ هزار واحد مسکونی است.
بر اساس این گزارش تا تاریخ ۱۹ مهرماه، تعداد ۲۸۹ هزار و ۶۱۹ واحد به مبلغ ۱،۰۲۷ هزار میلیارد ریال با بانک مسکن در قالب نهضت ملی مسکن قرارداد بسته‌اند.
بنیاد مسکن برای ساخت بیش از ۶۳ هزار واحد مسکونی و پس‌ازآن اداره کل راه و شهرسازی با ۶۱ هزار واحد مسکونی بیشترین انعقاد قرارداد با بانک مسکن را داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=102665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.