• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 102121
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی آغاز بکار کرد
ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی با حضور جمعی از تولیدکنندگان، فعالان و دست اندرکاران این حوزه از امروز (۱۶ مهرماه) در برج میلاد تهران آغار بکار کرد.


این نمایشگاه تا ۲۱ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برپا می باشد و در این ایام آماده حضور گسترده شهروندان تهرانی و سایر نقاط کشور است.
رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی گفت: این نمایشگاه با حصور تولیدکنندگان اسباب بازی و سرگرمی در ۴۵ غرفه برپا شده است.
آیدین مهدیزاده تهرانی بیان کرد: این نمایشگاه به نوعی یک عرضه مستقیم است و به دنبال ان می باشد که ارتباط والدین با تولیدکنندگان را به صورت مستقیم و بدون واسطه برقرار کند.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه هم از لحاظ کمیت و هم کیفبت نسبت به دوره های قبلی ارتقا قابل چشمگیری داشته است،از همه خانواده درخواست کرد از این نمایشگاه که حاصل تلاش تولیدکنندگان داخلی است بازدید به عمل اورند.
وی ادامه داد: به طور کلی در کشور ۷۶ تولید کننده برند اسباب بازی داریم که دارای مجوز شورای نظارت بر اسباب بازی، مجوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای استاندارد هستند و مراحل تهیه مجوز را گذرانده اند .
وی  اظهار  کرد : شورای نظارت بر اسباب بازی در حال حاضر حدود ۸۰ تولید کننده رسمی دارد که از طریق این شورا مجوز دریافت کرده اند . چهار گمرگ اصلی نیز که کار واردات اسباب بازی را انجام می دهند. ورود اسباب بازی زیر نظر این شورا می باشد.
رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی  افزود : برخی شرکت های کوچک و زیرزمینی  نیز به صورت غیر استاندارد شروع به تهیه و توزیع اسباب بازی میکنند که جمع آوری آنها پیچیده و نیاز به همکاری ارگان های ذی نفع هستند .
وی توصیه  کرد : جهت  خرید اسباب بازی مناسب  برای  کودکان  توصیه می شود که  والدین  داشتن آرم مجوز شورای نظارت بر اسباب بازی، مجوز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و استاندارد را مدنظر قرار دهند تا  کودکان بتوانند از داشتن  مزایای یک اسباب بازی استاندارد بهره مند شوند .
رئیس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی گفت : در حال حاضر حدود  ۵۰ درصد از اسباب بازی های تولید داخل کشور دارای مجوز های لازم  هستند و  ۵۰ درصد دیگر نیز  که  غیر استاندارد هستند و توزیع شدند با  کمک ارگان های دیگر درکشور امید است که در یکی دو سال آینده  جمع آوری شوند و  کودکان  کشور از  مزایای یک اسباب بازی مناسب  بهره مند گردند.

http://tejaratava.ir/?p=102121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.