• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
سفر استانی دیگری به بار نشست؛

تامین مالی ۲ همتی از بازار سرمایه، نتیجه سفر استانی ارکان بازار سرمایه به کرمانشاه

  • کد خبر : 101623
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
تامین مالی ۲ همتی از بازار سرمایه، نتیجه سفر استانی ارکان بازار سرمایه به کرمانشاه
پذیره‌نویسی سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس در حالی دیروز(۹ مهر) به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال به پایان رسید که بعد از تامین مالی ۱۵ هزار میلیارد ریالی ناشی از سفر استانی کرمان، این پذیره‌نویسی که هم نتیجه سفر استانی سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه به استان کرمانشاه به بار بنشیند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، پذیره‌نویسی سهام شرکت گسترش سوخت سبز زاگرس به عنوان نخستین شرکت پروژه در بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، در حالی پس از دو روز پیاپی، دیروز(۹ مهر) به پایان رسید که مطابق آن تامین مالی ۲ هزار میلیارد تومانی از بازار سرمایه انجام شد.

این پذیره‌نویسی که در نتیجه سفر استانی سازمان بورس و ارکان بازار سرمایه به استان کرمانشاه به بار نشست، به حجم ۲۰ هزار میلیارد ریال و به روش صرف سهام و سلب حق تقدم از سهامدار فعلی که سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) انجام شد و مشارکت کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی پس از امضا و تایید بیانیه ریسک در این پذیره نویسی با هر مبلغی امکان پذیر بود.

این گزارش می‌افزاید: در مرداد امسال نیز سفر رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران عامل، معاونین و مدیران ارکان بازار سرمایه به استان کرمان و برگزاری همایش آشنایی با ابزارهای تامین مالی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کرمان منجر به انتشار ١۵ هزار میلیارد ریال صکوک مرابحه برای شرکت جهان فولاد سیرجان شد.

بر این اساس صکوک مرابحه این شرکت به ارزش ۱۵ هزار میلیارد ریال جهت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه احیاء آهن اسفنجی از طریق فرابورس ایران عرضه شد.

http://tejaratava.ir/?p=101623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.