• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
4

برپایی نخستین همایش مشتریان پتروشیمی مارون

  • کد خبر : 101557
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
برپایی نخستین همایش مشتریان پتروشیمی مارون
پتروشیمی مارون در راستای جامه ی عمل پوشاندن به اندیشه ی متعالی رعایت حقوق مصرف کننده و مد نظر قرار دادن اصول مشتری مداری، اولین همایش مشتریان شرکت را برگزار کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)،این همایش با هدف دیدار مستقیم و بدون واسطه و شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان مارون برگزار گردید.

شرکت کنندگان در همایش، نظرات و پیشنهادات خود را درباره ی: کیفیت و آنالیز آزمایشگاهی محصولات تحویلی؛ نحوه ی بسته بندی؛ سرعت در بارگیری و تحویل از زمان اعلام درخواست، دقت در بارگیری، تخلیه و تحویل سفارش، سرعت در بررسی شکایات احتمالی مشتریان و رفع مشکلات؛ درخواست مطالعه و بررسی نسبت به تولید گریدهای جدید پتروشیمی مارون با توجه به نیاز بازار داخلی و مشتریان بین المللی و … مطرح کردند که معاونین، مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف، پاسخگوی مشتریان محترم بودند.

قطعا برپایی این همایش صمیمی و دریافت نظرات مشتریان پتروشیمی مارون، گام بلندی در راستای توسعه ی فرهنگ مشتری مداری و حرکت به سوی احترام به سلیقه ی مشتریان داخلی و خارجی و توجه ویژه به رعایت حقوق مصرف کنندگان خواهد بود.

شرکت کنندگان؛ ضمن قدردانی بابت برپایی نخستین همایش مشتریان مارون؛ خواهان برپایی سالیانه ی این نشست صمیمی شدند.

http://tejaratava.ir/?p=101557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.