• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

ایران زمین پشتوانه کارآفرینان جوان

  • کد خبر : 101420
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
ایران زمین پشتوانه کارآفرینان جوان

بانک ایران زمین به عنوان یک نئوبانک مبادلات تجاری مدیران شرکت های نوپا را با سازماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها تسهیل کرده تا بسیاری از شرکت ها بتوانند محصولات خود را به بازارهای مختلف عرضه کنند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از آرمان ملی آنلاین – حمایت از نظام بانکی و اقتصاد کشور از اولویت های اصلی بانک ایران زمین است، به همین دلیل اقدامات موثری برای بهبود ارائه خدمت بانکی انجام داده است، به گونه ای که هم اکنون ایران زمین با صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبارات اسنادی، ارائه خدمات در کمترین زمان بیشترین مشتری را از بین فعالیت های خرد اقتصادی دارد.

همچنین تولید یکی از بخش‌های مهمی است که بانک ایران زمین همواره با اعطای تسهیلات به تولیدکنندگان خوش حساب همکاران لازم را برای رشد تولید و ثبات قیمت کالاها در اقتصاد کشور داشته است، از این رو با شناسایی شرکت های نوپا با رعایت بهداشت اعتباری در اعطای تسهیلات زمینه را برای فعالیت کارآفرینان جوان فراهم کرده است.

در حال حاضر مشتریان بانک ها به دنبال دریافت خدمات با صرف کمترین زمان هستند، از این رو بانک ایران زمین با ایجاد و توسعه بستری برای خدمت رسانی با کمک تیم های متخصص در حوزه های فناوری اطلاعات و امور بانکی توانسته فضای امنی را در قالب یک اکوسیستم بانکی برای فعالان اقتصادی کشور فراهم کند.

بانک ایران زمین به عنوان یک نئوبانک از مدیران خود خواسته حمایت از شرکت‌های تولیدی را بر اساس خط مشی‌های تنظیم دنبال کنند، به طور قطع بخشی از موفقیت اقتصادی بنگاه ها در تسهیل مبادلات تجاری است، از این رو بانکداری دیجیتال ایران زمین کمک کرده تا بسیاری از شرکت ها بتوانند محصولات خود را به بازارهای مختلف عرضه کنند. در واقع بانک ایران زمین با سازماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها، امر مبادلات تجاری و بازرگانی مدیران شرکت های نوپا را تسهیل می‌کند که این امر خود موجب گسترش بازارها می‌شود.

یکی از طرخ خای بانک ایران زمین در چند وقت اخیر « انتخاب پلاس» بود و جوانانی که تازه فعالیت کسب و کار خود را شروع کرده بودند بر مبنای آن معادل ۳ برابر میانگین موجودی سپرده تا سقف ۳ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود مطابق با مصوبه بانک مرکزی تسهیلات دریافت کنند.

در حال حاضر کسب و کارهای خرد نقش اساسی در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور دارند. چراکه به سرمایه کمتری نیاز دارد و از آنجایی که قیمت مسکن و زمین افزایش یافته است بسیاری از این کسب و کارها به صورت آنلاین و یا در محیط های اجاره ای و … انجام می شوند از این رو توجه به شرایط این شرکت ها و همچنین پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد توسط ایران زمین کمک کرده تا جوانان بیشتری مشتاق راه اندازی کسب و کار شوند و این گامی در مسیر اشتغالزایی و همچنین توسعه اقتصادی کشور است.

چراکه بسیاری از بنگاه های اقتصادی کشور روزی در قالی یک کسب و کار کوچک فعالیت خود را شروع کرده بودند و کمک کم رشد کرده اند، از این رو در مقطع کنونی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و همچنین بر مبنای طرح های اقتصادی مشتریان بانک ایران زمین حمایت تسهیلاتی را از فعالیت های تولیدی و کسب و کارهای نوپا را در دستور کار قرار داده و گزارش ها حکایت از این است که بانک ایران زمین توانسته رضایت مشتریان را در این بخش جلب کند.

در شرایط کنونی اقتصاد کشور با تورم حدود ۴۵ درصد مواجه است، از این رو بانک ها هم در پرداخت تسهیلات با نرخ سود پایین با چالش مواجه هستند، با این حال در مقطع کنونی ایران زمین در مسیر جلب رضایت مشتریان و حمایت از اقتصاد کشور حرکت کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=101420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.