• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

در دیدار استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح شد: عملکرد بانک ملی ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای استان وحمایت های همه جانبه از بنگاه های تولیدی واقتصادی شایسته تقدیر است

  • کد خبر : 101322
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
در دیدار استاندار فارس با مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح شد: عملکرد بانک ملی ایران در پیشبرد طرح های توسعه ای استان وحمایت های همه جانبه از بنگاه های تولیدی واقتصادی شایسته تقدیر است

استاندار فارس اقدامات و خدمات بانک ملی ایران را در سطح کشور مهم و اثرگذار خواند و از تلاش‌ها و نقش بانک در راستای حمایت از توسعه طرح های صنعتی و ارائه تسهیلات به بنگاههای تولیدی بزرگ در استان قدردانی کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده در سفر به استان فارس به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران با محمد هادی ایمانیه استاندار فارس دیدار و پیرامون مسائل بانکی و راه های مشترک همکاری جهت تامین مالی طرح های زیربنایی و عمرانی استان گفت و گو کرد.

ایمانیه در این دیدار از اقدامات و حمایت های این بانک درجهت ارائه حجم پرداخت تسهیلات تکلیفی، عمل به مسئولیت اجتماعی و همچنین ارائه خدمات مالی به واحدهای نیازمند و متقاضی تولیدی و صنعتی موجود استان تقدیر کرد و گفت: بانک‌ ملی ایران با تامین مالی و پرداخت تسهیلات نقش مهمی در توانمندی واحدهای صنعتی و تولیدی دارند که این نقش را بانک ملی ایران در استان به خوبی ایفا کرده است.

وی در این دیدارگفت: با گسترش همکاری های دو جانبه می توانیم به نفع مردم قدم های مناسبی برداریم.

نجارزاده افزود :  این بانک آمادگی کامل دارد تا استان را در توسعه طرح های عمرانی حمایت و همراهی کند.

وی در این جلسه تصریح کرد: بانک ملی ایران همسو با تدوین راهبردها، ارائه خدمات مالی خود را با هدف خلق زنجیره ارزش به مشتریان با شتاب بیشتری ادامه خواهد داد.

وی گفت: یکی از دغدغه های ما در بانک و نظام بانکی تراز نقدینگی است که با تحقق این موضوع افزایش توان تسهیلات دهی بانک افزایش می یابد و برآیند آن ارائه خدمات مالی مطلوب به آحاد جامعه است.

نجارزاده در این دیدار بر خروج بانک از بنگاه داری تاکید کرد وافزود: در سال جاری برنامه داریم تا دارایی های عمده مازاد بانک را واگذار کنیم.

وی به افزایش تفویض اختیار به روسای شعب اشاره کرد و گفت : ما در حوزه تسهیلات تکلیفی در نظام بانکی سهم عمده ای داریم و تلاش داریم در اجرای نهضت ملی مسکن عملکرد قابل قبولی را از خود بجا بگذاریم.

حسن مونسان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران در این دیدار حمایت از توسعه استان را یکی از اهداف مهم بانک ملی ایران خواند و اظهارداشت: تمرکز بانک در سال جاری کمک به توسعه طرح‌های دولت است.

http://tejaratava.ir/?p=101322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.