• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

آیین کلنگ زنی احداث درمانگاه تخصصی سازمان تامین اجتماعی با مشارکت شرکت آلومینای ایران برگزار شد

  • کد خبر : 101092
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
آیین کلنگ زنی احداث درمانگاه تخصصی سازمان تامین اجتماعی با مشارکت شرکت آلومینای ایران برگزار شد
همزمان با هفته دفاع مقدس، صبح امروز چهارشنبه مورخ ۵ مهر ۱۴۰۲ و با حضور استاندار محترم خراسان شمالی، نماینده محترم مجلس، مدیر کل محترم درمان تامین اجتماعی استان، مدیر کل محترم سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، مسئولین محترم شهرهای جاجرم و گرمه ، مدیر عامل محترم،اعضای محترم هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت آلومینای ایران، آیین کلنگ زنی درمانگاه تخصصی سازمان تامین اجتماعی با مشارکت شرکت آلومینای ایران برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران دکتر شه بخش مدیر عامل این شرکت در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت : طی تفاهم‌نامه‌ای که مابین شرکت آلومینای ایران و استانداری خراسان شمالی در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت منعقد شده بود و در سفر رییس جمهور محترم در سال گذشته نیز مورد تایید قرار گرفت، مقرر گردید در جهت بالا بردن سطح بهداشت و درمان در استان، خصوصاً شهرستانهای جاجرم و گرمه و در جهت رفع نیازهای درمانی و ارائه خدمات تخصصی و همچنین کاهش مراجعه همشهریان گرامی به سایر استان های مجاور جهت پیگیری امور درمانی، درمانگاه تخصصی احداث شود. به لطف پرودگار و همت مسئولین امروز با حضور استاندار محترم خراسان شمالی، کلنگ زنی این پروژه انجام شد و امیدواریم بتوانیم طبق برنامه مقرر، ظرف ۲۴ ماه آینده این پروژه را تکمیل نماییم.
ایشان همچنین گفت: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ۴۵۰ میلیارد ریال است و زیربنای کل پروژه ۴۱۴۰ متر مربع می‌باشد.
دکتر شه بخش در ادامه گفت : شرکت آلومینای ایران متعهد است که تاسیسات زیربنایی و ساختمانی این پروژه را تکمیل نموده و در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار دهد. سازمان تأمین اجتماعی نیز متهعد است اقدامات لازم در جهت تجهیز و آماده سازی این درمانگاه را پیگیری و به مرحله بهره برداری برساند، همچنین در طول مدت بهره‌برداری مدیریت این درمانگاه بر عهده سازمان تامین اجتماعی می باشد.
در خاتمه دکتر شه بخش عنوان کرد : این پروژه در راستای بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت آلومینای ایران صورت گرفته و امیدواریم این امر یک اقدام سازنده و اثرگذار و منشا خیر و برکت برای مردم منطقه باشد.

http://tejaratava.ir/?p=101092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.