• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 100660
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۶
پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
مجتبی حمیدیان فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق ، مجتبی حمیدیان ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر یکایک شما بسیجیان و کارکنان شرکت سنگ آهن به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تهنیت عرض می‌نمایم.

تردیدی نیست که ۸ سال دفاع مقدس مردم ایران در مقابل استکبار جهانی، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار میهن عزیز و اسلامی مان است، روزهایی که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، عزم خود را برای تجاوز و تعدی به خاک پر گهر جزم کرده بود، اما با رشادت‌ها و از خودگذشتگی فرزندان غیور ملّت و در لوای زعامت رهبر فقید و کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را که مرد و مردانه از وجب به وجب این خاک حراست نمودند گرامی داشته، و این ایام را محضر مقام معظم رهبری دام ظله العالی، خانواده عظیم الشان شهدا، مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی و همه آزادی خواهان و عدالت جویان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مجتبی حمیدیان
مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم ص شرکت سنگ اهن مرکزی ایران-بافق

http://tejaratava.ir/?p=100660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.