• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0
گام بلند شستا در صنعت پتروشیمی؛

تاپیکو یک کرسی هلدینگ خلیج فارس را در اختیار گرفت

  • کد خبر : 100629
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۱
تاپیکو یک کرسی هلدینگ خلیج فارس را در اختیار گرفت
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در نامه‌ای خطاب به ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی - شستا - ضمن تبریک توفیق هلدینگ نفت، گار و پتروشیمی شستا در کسب یک کرسی مدیریتی در هیأت‌مدیره هلدینگ خلیج‌فارس، ابراز امیدواری کرد خانواده بزرگ تأمین‌اجتماعی به‌زودی شاهد ثمرات پرخیر و برکت این توفیقات در دولت خدمتگذار باشند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی به نقل از شستا رسانه، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) توانست یک کرسی هلدینگ خلیج فارس را طی مشارکت و تعامل سازنده با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت اقتصاد در اختیار بگیرد.

براساس این گزارش، صبح ۲۸ شهریور ماه مجمع عمومی عادی سالیانه هلدینگ خلیج فارس برگزار گردید و ترکیب جدید هیأت مدیره این هلدینگ مشخص شد.

در ترکیب جدید هیأت مدیره هلدینگ خلیج فارس، تاپیکو به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ تخصصی سازمان تأمین اجتماعی، توانست یک کرسی را برای اولین بار در اختیار بگیرد که این دستاورد قطعاً یک گام راهبردی و استراتژیک برای نقش آفرینی بیشتر تاپیکو در صنعت پتروشیمی به حساب می آید.

به اعتقاد کارشناسان، با کسب یک کرسی هلدینگ خلیج‌فارس توسط تاپیکو، نقش راهبردی وزارت کار و شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در تصمیم‌گیری‌های صنعت پتروشیمی در راستای هم‌افزایی بین دو اَبُرهلدینگ بزرگ خلیج‌فارس و تاپیکو، رشد و افزایش چشمگیری خواهد یافت.

http://tejaratava.ir/?p=100629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.