• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
به همت دانشکده رفاه برگزار می‌شود؛

نشست بین المللی هویت علمی و اجتماعی بانوی مسلمان

  • کد خبر : 54446
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۳۹
نشست بین المللی هویت علمی و اجتماعی بانوی مسلمان
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده غیرانتفاعی رفاه از برگزاری نشست بین‌المللی هویت علمی و اجتماعی بانوی مسلمان به همت این دانشکده خبر داد.

دکتر رضوان اله داد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده غیرانتفاعی رفاه درباره برگزاری «نشست بین المللی هویت علمی و اجتماعی بانوی مسلمان» اظهار داشت: دانشکده رفاه فعالیت ها و برنامه‌های فرهنگی درون دانشگاهی بسیاری را طی سال‌های گذشته تاکنون داشته است، پس از آن به حوزه فعالیت‌های فرهنگی میان دانشگاهی وسپس به فعالیت های فرهنگی با دانشگاه های تک جنسیتی پرداخته است.

دبیر اجرائی نشست افزود: پس از فعالیت های درون دانشگاهی و میان دانشگاهی، دانشکده رفاه فعالیت‌های فرهنگی خود را در سطح بین‌المللی آغاز کرده و بر همین اساس نشست هویت علمی و اجتماعی بانوی مسلمان همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) سه شنبه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سالن همایش‌ بنیاد فرهنگی رفاه و با حضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده غیرانتفاعی رفاه با اشاره به نقش ارزشمند زنان در جامعه اسلامی گفت: دکتر نورا فرحات استاد دانشگاه،پژوهشگر و فعال علمی رسانه‌ای از کشور الجزایر و دکتر سنده الکوندی استاد دانشگاه، پژوهشگر و فعال اجتماعی از کشور تونس و همچنین خانم دکتر طاهری پور ریاست دانشکده رفاه نیز در این همایش حضور دارند، همچنین مباحث مختلفی در زمینه هویت علمی و اجتماعی زنان در جهان اسلام مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

دکتر اله داد خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این نشست می توانند از مباحث علمی و فرهنگی پیرامون نقش بانوان در جهان اسلام بهره مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=54446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.